Vraag

masturberen alle meiden op 14?

  • 13 August 2023
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Masturberen alle meiden op 14?
Ze zeggen altijd van niet maar als ik hier kijk zeggen ze van wel ik weet het niet meer


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Ja eigenlijk wel. Meisjes Masturberen al vanaf heel jongs af aan maar dan zijn ze er gewoon nog niet bewust van dat ze het doen. 

Reputatie 7
Badge +7

Meiden masturberen later dan jongens maar alsnog een redelijk groot deel masturbeert op 14 jarige leeftijd

Reputatie 7
Badge +17

Nee, natuurlijk niet. Er zijn vast meisjes van 14 die niet masturberen.

Reputatie 1
Badge

Meisjes Masturberen al rond 2tot7 jaar eigenlijk. 

 

Meisjes van een jaar of 2 à 3 tot een jaar of 6 à 7 kunnen wippen, friemelen, schuren en schuiven tot ze ervan gaan zuchten, zweten, en rood aanlopen

Reputatie 1
Badge

Praktisch alle kinderen beginnen rond hun 2e jaar met friemelen aan hun geslachtsdelen. Ze doen dat omdat het een lekker en ontspannend gevoel geeft. En als ze het eenmaal 'ontdekt' hebben, gaan ze er vaak ook mee door; jongetjes wat vaker met een hand in hun broek, en meisjes wat vaker met behulp van een object (zoals een knuffel, een klimrek, of de spijlen van een kinderstoel).

Reputatie 3
Badge +1

De meeste wel, ik ben zelf 15 maar alle meiden waarmee ik op turnen zit doen het, deze zijn allemaal tussen de 13 en 15. Ook al mijn vriendinnen doen het.

Reageer