Skip to main content

Hey

ik ben een jongen van 14 en masturbeer zeer graag maar meestal lukt dit niet omdat ik hier oftewel geen tijd voor heb of omdat er andere mensen thuis zijn. Wanneer masturberen jullie? Hebben jullie nog tips?

Hieronder mijn dagschema.

Ik sta op ontbijt en maak me klaar om naar school te gaan.

Na school ga ik naar mijn opa omdat hij dichter bij mijn school woont.

Als mijn mama klaar is met werken komt ze me halen en maak ik mijn huiswerk in de keuken (onder toezicht).

Dan kijk ik naar tv en ga ik naar mijn bed.

 

Wanneer zou ik op een dag kunnen masturberen.

Groetjes anonieme jongen.

Ik neem aan dat je ook wel eens gaat douchen? Dat is een mooi moment. Of anders in bed.


@Anonyme Jongen , je zou dat onder de douche kunnen doen of gewoon op je kamer voor je gaat slapen of als je net wakker bent. Je zou het natuurlijk ook op de wc op school kunnen doen, maar of dat zo handig is weet ik niet. Zolang niemand er last van heeft en dat je alles netjes opruimt als je wat knoeit.


Op de wc, terwijl je aan het douchen bent of voordat je gaat slapen. Meestal doe ik het zo.


@Anonyme Jongen  als je in bed ligt 


Als je naar bed gaat kan je het mischien doen doe ik ook altijd 


Ik doe t altijd als ik in bed lig en mn ouders beneden zijn.


Meestal trek ik af in bed als ik zeker weet dat me ouders slapen. Maar soms doe ik het onder de douch of gewoon op de wc als iedereen thuis is, niemand die dat door heeft.


bed

douche / badkamer

wc

zolder

kelder

tuinhuis

bij vriend  in de buurt thuis

school wc

er zijn veel mogelijkheden maar als je rustig wil doen dan is je bed het beste en gemakkelijkste toch voor smorgens en savonds in te rukken 

maar waarom ga je niet gewoon na schoolzelf  naar huis? is het zo ver van je huis


Ik trek mij vaak meerdere keren per dag af,, ook gewoon wanneer er iemand thuis is.

 

Momenten waarop je kan masturberen is bijvoorbeeld onder de douche ( ik denk dat heel veel dat doen, ik wel teminste), in de ochtend als je wakker word, in de avond als je naar bed gaat en ik trek mezelf ook vaak af op het toilet op school. Genoeg momenten dus.


Hey bedankt voor de tips,

Mijn badkamer ligt tussen de keuken en de garage  dus als er iemand in de garage moet zijn passeert hij bij de douche dus dat is niet zo handig. 

Ik moet wel heel ver naar huis gaan ik ben zeker 1 uur onderweg met de fiets dus daarom blijf ik bij mijn opa.

Bij een vriend is een goeie tip maar hoe moet je dat vragen? Iets van: hé gaan we eens samen aftrekken? Hoe nemen jullie dat aan? 

Ik ben nu op mijn werk en ik ben er altijd alleen (om de twee weken werk ik.) Dus ik zal eens proberen of dat een manier is.

Hoe trekken jullie dan het liefst af?

 


ik trek meestal op het toilet af onder de douche of in bed :)


Ik masturbeer ook al iedereen thuis is, het is normaal en gezond. Ze zullen mij ook al wel gehoord hebben. Meestal doe ik het op mijn slaapkamer, douche of wc. 


Hey bedankt voor de tips,

Mijn badkamer ligt tussen de keuken en de garage  dus als er iemand in de garage moet zijn passeert hij bij de douche dus dat is niet zo handig. 

Ik moet wel heel ver naar huis gaan ik ben zeker 1 uur onderweg met de fiets dus daarom blijf ik bij mijn opa.

Bij een vriend is een goeie tip maar hoe moet je dat vragen? Iets van: hé gaan we eens samen aftrekken? Hoe nemen jullie dat aan? 

Ik ben nu op mijn werk en ik ben er altijd alleen (om de twee weken werk ik.) Dus ik zal eens proberen of dat een manier is.

Hoe trekken jullie dan het liefst af?

 

Badkamer tussen de keuken en garage? Rare plek maar ik ga ervan uit dat de deur ewoon op slot zit en dat je niet uitgebreid gaat lopen kreunen en schreeuwen dus zelfs als ze langs lopen hoeven ze het niet te weten. Douche is wel het makkelijkst want als je klaargekomen bent dan gewoon wegspoelen via het doucheputje.

 

Heb mezelf wel eens samen met een vriend afgetrokken en ging eigenlijk vanzelf. Ook afgelopen zomerkamp met de verkenners hebben we ons wel eens afgetrokken. Een begon en de rest volgde vanzelf.


Welke pose en manier gebruiken jullie het liefst?

Meestal zit/lig/sta ik en doe ik gewoon de basics: mijn penis is stijf, ik pak hem vast en ga op en neer, als het de eerste keer is op een dag kom ik redelijk snel klaar maar de tweede keer snel op elkaar kan ik super lang en snel trekken zonder klaar te komen. Ik probeer ook vaak te edgen maar het is me nog geen 1 keer gelukt omdat ik gewoon te lang doordoe en dan komt het er gewoon uit.

Vandaag op mijn werk ook. Als werk kuis ik de kleedkamers van mijn atletiekclub, er is nooit iemand aanwezig dus heb ik vandaag eens getrokken in de douches. Ik heb eerst filmpjes opgezocht waar je op het juiste moment moet stoppen om naakte vrouwen te zien.  Van de lekkerste vrouwen heb ik dan een screenshot getrokken en bekeken toen ik aan het rukken was jammer genoeg komt er niet zo heel veel en is het niet wit.

Ik wil echt eens hebben dat er een hele klodder op de grond vliegt die super wit is. Ik zou het dan wel opkuisen of miss zelf op zuigen? Is sperma eigelijk lekker? Ik zal het weel eens testen. Of heeft er hier al iemand sperma gezogen? laat me aub eens weten hoe het smaakt.


Als je nog maar net sperma hebt is het nog niet zo wit en veel, als je al langer sperma hebt word het vanzelf meer en witter.

 

Als je wilt edgen dan moet je stoppen als je voelt dat je bijna klaar gaat komen. Als je voelt dat je gaat komen ben je eigenlijk al te laat. Als je voelt dat je bijna klaar gaat komen dan stoppen en het gevoel weg laten zakken. Als het gevoel helemaal weg is dan doorgaan en dit steeds herhalen totdat jij vind dat je klaar mag komen. Je komt dan veel harder en heviger klaar en spuit dan ook meer.

 

Ik trek me meestal staant (douche toilet) of liggend (bed) af.


Reageer