Skip to main content

Masturberen

• March 5, 2025
  • 3 reacties
  • 506 Bekeken

Ik masturbeer mezelf altijd onder de douche want dat vind ik het fijnste.  Mijn orgasme duurt maar 1á2 seconden hoe kan ik dit langer maken??? Help mij plsss want ik vind het echt heel lekker❤️ ik heb ook geprobeerd met de douchekop maar dat voelt echt niet lekker. Help mij plsss

(Deel van het bericht verwijderd wegens overschrijding forumregel 6; Topics over het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan. 

De Kindertelefoon, Elodie )

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik denk dat je aan 'edgen' moet gaan beginnen. Ij als jongen doet dit ook en het is eigenlijk mastueberen todat je BIJNA klaarkomt. Dan ff pauze houden en dat herhalen tot een stik of 4 of 5 keer, of zovaak je wil. Hierdoor wordt je meer gestimuleerd en is je orgasme ook intenser. Je kan ook proberen om als je je orgasme aan voelt komen om dan minder hard te masturberen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 8, 2025

Hey gewoon kijken wat je zelf lekker vind en daar langer mee door gaan dus over je clitje wrijven of iets anders  

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • March 8, 2025

Klopt wat ​@UserPlassendePanda123  zegt: probeer het tegen te houden. Ik doe dat ook zelfs als ik met mijn vriendin streel. Zij ziet het aan mij wanneer ze even moet stoppen. Het orgasme is uiteindelijk heel prettig en duurt langer omdat ze haar hand op mijn clitje houdt. 

Veel succes!