Masturberen

  • 22 May 2023
  • 15 reacties
  • 13272 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoe masturberen jullie (graag zo uitgebreid mogelijk) en wanneer kom je klaar (wat betekent dat precies)? (ik ben een meisje)


15 reacties

Badge

Ik ben zelf een jongen, maar snap niet goed of dat ook naar jongens is bedoeld?

Reputatie 7
Badge +5

Ik ga het liefst helemaal naakt ik doe het dan met m’n vingertoppen of m’n hele hand Β of ik ga op m’n buik op bed liggen met m’n piemel zeg maar richting m’n gezicht en maak dan neukbewegingen en draai rondjes of ik parkeer hem tussen twee matrassen in. Ik heb nog geen sperma en voorvocht ik kom dus nog droog klaar maar dat gevoel is lastig uit te leggenΒ 

Reputatie 2
Badge +2

Het liefst antwoorden van meisjes maar jongens is ook goed hoor!

Reputatie 2
Badge

Hey,Β 

Ik ben een jongen maar ben 16 jaar oud dus snap een beetje hoe alles werkt zegmaar.

Ik kan je natuurlijk lastig tips geven over hoe te masturberen maar ik kan wel zeggen dat je op internet heel veel hierover kan vinden.

Zorg er altijd voor dat jij je comfortabel voelt maar dat komt wel allemaal goed.Β 

Klaarkomen is wanneer climax (hoogtepunt) bereikt terwijl je aan het masturberen bent of seks hebt, dit voel je meteen wanneer je het ervaart, bij een jongen komt er dan sperma uit je piemel, maar ook hierover raad ik aan om op internet informatie te zoeken.

Het kan ook zijn dat je nog te jong bent om echt klaar te komen, dus misschien even geduld hebben. Dat komt allemaal vanzelf wel.

Veel succes

Β 

Tekst deels verwijderd door de kindertelefoon ivm forumregel 8. (plaatsen van websites is niet toegestaan)

Als ik geil ben en zin heb om te vingeren plas ik meestalΒ eerst een klein beetje in mijn onderbroek zodat mijn kutje lekker nat is dan ga ik met mijn handΒ in mijn natte onderbroek en vinger ik mij zelf (….) tot ik opΒ een gegeven moment klaar kom dat gevoel is moeilijk te omschrijven maar je kan het zeker niet missen je weet als.meisje echt wel als je klaar bent gekomen.

Β 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregelΒ 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieΓ«n ofΒ het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.Β 

Β 

Reputatie 1
Badge

Hoe masturberen jullie (graag zo uitgebreid mogelijk) en wanneer kom je klaar (wat betekent dat precies)? (ik ben een meisje)

ik doe eerst een potlood met een bolle achterkant (er zit een soort plastic om het potlood) in mn vagina daarna doe ik hem tussen mn schaamlippen en beweeg het potlood hoe het goed voelt dus hard en zacht enzo

Badge

Ik probeer zo lang mogelijk te rukken , na 7 min kom ik klaar en voelt et geweldig ,Β 

Reputatie 4
Badge +2

Ik kom klaar na 30 minuten ofz en dat is niet gek want ik heb mijn lul getraind om het lang te houden en ik kan zelf control of sperma eruit kom of nietΒ 

Het vergt oefeningen. Het fijnste is als je je clitoris weet te vinden..je kunt ook eens oefenen met warm water en afwisselend een ijsblokje te gebruiken dus bv eerst warm water en daarna een ijsblokje over je vagina wrijven. Succes ermee!

Badge

@GokusΒ hoe doe je dat?
Β 

Reputatie 3
Badge +3

Verschild ik ben een jongen 16 jaar en ik word meestal eerst heel geil en dan wanneer mijn brein gaat denken aan sex enz ga ik naar mijn kamer kleed ik mij uit en ga ik mastruberen soms speel ik een beetje met mijn kont of probeer ik mijzelf te zuigen en daarna edge ik altijd dan ga je Β bijna klaarkomen en stop je en wacht je tot je weer kan en dan ga ik na een paar minuten of uren van dat klaarkomen en dat is 10x intenser en ik ben er bijna verslaafd aan lolΒ 

Reputatie 5
Badge +1

ik ga meestal in mijn bed op mijn buik en dan met een knuffel over mijn clitoris wrijven ik doe dat dan 1 minuut ofzo en dan kom ik klaar maar ik doe soms ook met een vinger over mijn clitoris of soms in de vagina en dan wrijf ik een beetje bij dat stuk als je er net in bent of heel diep hangt er vanaf

Ik ben een meisje (17)

Het gaat allemaal om dat het fijn is voor je zelf en dat je niet je zelf dingen moet gaan forceren. Je verschillende manieren van fingeren. Bijvoorbeeld in de vagina, maar je kunt ook de buitenkant gebruiken bij het vingeren. Ik zelf vind de buitenkant het fijnst. Buiten je vagina heb je namelijk je clitoris zitten. Deze zit boven je β€œgat”. Hij zit tussen je schaamlippen. Je kunt ook een spiegeltjes gebruiken om eens te kijken hoe je vagina er nou uit ziet. Op de buitenkant te vingeren kun je zachtjes circulerende bewegingen maken op de clitoris. Je moet je zelf een beetje overlaten aan het moment. Wees dus ontspannen. Je kunt ook je schaamlippen ondertussen gaan strelen en af en toe een keer in je vagina gaan met een vinger. Dit hoeft natuurlijk niet als je dat niet wilt. Als je meer opgewonden begint te worden dan voel je dat je hartslag hoger word en dat je vagina nat word. Je voelt zelf wel aan wat je fijn vind en wat je stimuleert. Voor mij het klaarkomen voelt als een opluchting. Door de opwinding houd ik mijn adem vast en als ik voel dat ik aan het klaarkomen men ontspand mijn lichaam en is mijn opgewondenheid weg. Nogmaals dit is voor iedereen anders en het is vooral veel ontdekken. Hopelijk heeft dit je een beetje geholpen.

ik vind het fijnste om het met de elektrische tandenborstel van m’n moeder te doen heb wel een eigen opzetstukje maar kom er zo hard mee klaar echt waar

Reputatie 1
Badge

hoi meisje 13 jaar

ik weet ook niet zo veel maar ik doe vaak in de douce die harde straal als mijn ouders niet thuis zijn en dan hou ik die tegen mijn clit en ik ben ook nog nooit klaargekomen hoe doen jullie dat want heel veel mensen zeggen dat dat het fijnste is van alles

Reageer