Vraag

masturberen

  • 28 February 2023
  • 5 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben een meisje van 12 en ik heb vandaag niks te doen dus ik ben van plan vandaag 15x of meer klaartekomen is dit veel en hebben jullie tips?


5 reacties

15 keer is wel veel maar kan perfect als je het spreid over de dag en avond je merkt zelf wel of het teveel is of niet voor je eigen kutje. Ik weet ondertussen dat je net als mij graag  plast als je masturbeert dus ik zou  gewoon telkens kleine beetjes plassen tijdens het masturberen zodat je zeker niet droog over je kutje gaat wrijven want dan kan het gaan irriteren. Je kan een beetje op een knuffel plassen en je daar mee bevredigen , op je hand plassen , in een knijpfles plassen en deze leegspuiten in of over je kutje , in een flesje plassen en langzaam leeggieten over je kutje tijdens het masturberen , in je onderbroek plassen en met je hand over je natte onderbroek heen masturberen , lange broek uit de wasmand halen en hier in plassen , over jezelf heen plassen in bad , stiekem een beetje in bed plassen , stiekem een beetje in je jeansbroek plassen ik weet natuurlijk niet wat je allemaal al hebt geprobeerd ? 

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower dankje!

-onnodige quotes verwijderen-

Laat ons weten wat je allemaal hebt gedaan misschien heb jij nog tips voor mij ?

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower ik zit nu op 8x dus de 15 ga ik zoiezo halen ik heb al in een luier geplast op mijn kleed gereden en dat kleed volgeplast en dat een paar keer ik ga nu nog in mijn broek plassen een paar keer en in een flesje en dan over me heen gieten (naar jou idee ) ik vind het leuk dat we dezelfde intresses hebben! :)

@Anoniem.12  vind het ook wel leuk om eindelijk eens ervaringen te kunnen uitwisselen met iemand die plassen net zo geil als ik vind.

Reageer