Vraag

Masturberen

  • 21 November 2021
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Badge

Hallo, 

 

Ik ben een meisje van 15 jaar, iedereen die ik ken masturbeert, heeft zijn eerste zoen gehad. En misschien zelfs ook nog hun eerste keer…

Ik in tegenstelling daarvan vind het niet eens interessant, ik voel me niet echt op zo'n manier betrokken tot anderen. Ik weet zelfs ook niet eens wat mijn sexuele oriëntatie is (op welke geslacht ik val). Soms vind ik het ook nog tijdverspilling om in een relatie te gaan... 

 

Is het normaal om daar geen interesse in te hebben? 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

hai hai!

het kan zijn dat je asexueel bent. dat betekent dat je geen seks behoeftes hebt of romantische behoeftes. Je hoeft je er niet over te schamen hoor. Het is ook noiet erg dat je nog niet weet op wie je valt. Dat komt allemaal van zelf en sommige doen er langer over om het uit te vogelen dan andere.

 

suc6

Reputatie 3
Badge +2

Hey Eddy! Het is normaal dat je nog geen interesse hebt in dat soort dingen. Iedereen begint om een andere leeftijd interesse in dat soort dingen te krijgen. De ene eerder dan de ander. Dus maak je maar geen zorgen! Het is gewoon normaal.

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Het is helemaal niet raar dat je daar nog geen intresse hebt. Het hoort gewoon bij je. Als jij daar nog geen intresse in hebt is dat helemaal prima! Zelf vertel je dat je nog niet weet wat je seksuele oriëntatie is, dit is natuurlijk ook helemaal prima en hoort bij de puberteit. Wat ik kan opmerken uit je verhaal is dat je misschien aseksueel bent. Maar natuurlijk moet je deze beslissing zelf nemen, misschien zit ik ook wel helemaal fout. Ik weet het niet, maar je zou er eens naar kunnen kijken.

Ik hoop dat dit heeft geholpen! 

 

Groetjes,

-SeaTurtle

Reageer