Vraag

Masturbeer tips voor meisje

  • 28 May 2020
  • 6 reacties
  • 1020 Bekeken

Badge

Hey ik ben nu 13 jaar en ik masturbeer al ongeveer 8 weken. Ik vind het super fijn, maar ik heb wat goede tips nodig heeft iemand tip?


6 reacties

Badge

Ik wil graag klaarkomen maar dat lukt niet.

 

Reputatie 2
Badge +3

Maar wat doe je al met vingeren 

Badge

Gewoon me clitoris aanraken en me vingeren met de achterkant van een make up brush.

Badge

Het is denk ik veel uitproberen wat wel en niet goed werkt ook helpt het als je je minder richt op het klaarkomen dan werkt het beter 😉 je kunt mis harder en zachter combineerden maar dat is net wat jezelf lekker vind klaarkomen komt vanzelf

Badge

ik gebruik ook een make up brush!! zelf vind ik het fijn om te wrijven dat ene. en voor de rest zou ik gewoon wat dingetjes van verschillende grootte uitproberen die in je kamer liggen. je hebt ook sites waar je dingen op vind die fijn zijn

Ik heb een paar tips!

1. Ga op je kussen liggen met je vagina op het kussen (kan met een ondergoed aan)  begin ronde bewegingen te maken het kan harder maar ook zachter 

2. Ga als je aan het douchen bent op de grond zitten zet de douchestraal op het hardst en richt hem op je clitoris of een ander fijn plekje (dat moet je zelf uitvogelen) na een paar minuten ga je wss klaarkomen

 

Reageer