masturbeer tipjes voor girls only

  • 24 July 2022
  • 5 reacties
  • 843 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy girls,

Ik wilde het met jullie eventjes over vingeren hebben. Ik kom wel klaar af en toe maar het word een beetje saai, squirten gaat echt lekker, maar misschien zijn er nog wel veel lekkerdere manieren om klaar te komen en of te squirten

Hebben jullie tipjes die julie met mij maar natuurlijk ook met andere girls hier wilt delen?

Bijvoorbeeld welk standje zit je, lich je en hoe presies, 

Hoe kom jij het lekkerste klaar en wat moet ik nu echt eens proberen? We hebben nu vakantie en misschien veel meer tijd ervoor dus dan kunnen we elkaars ideejes allemaal proberen

Nou kom op meiden vertel mij nou eens je lekkerste standje, plekje, hoe je zit of licht met je benen enzo, wat je gebruikt

Let me no pleassss

 

Xxjes roos


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hallo ik ben een meisje van 15.

Ik word zooo nat als ik aan mijn tietje zuig. dan ga ik met 1 hand over me clitje en de andere 3 vingers in mn poes ik ga zo door. Dan ga ik sneller en squirt ik in mn eigen gezicht.

 

 

Reputatie 1
Badge

ik vind het wel lekker als ik me benen een beetje aanspan, wat zucht geluiden er bij maken en ogen dicht. Ik gebruik zelf drie vingers, gewoon wrijven !

 

Badge

Zo krijg ik meisjes aan het squirten: 
Twee vingers in vagina, bal van de hand op de clit en dan hevig schudden omhoog, met de andere arm de baarmoeder iets naar benedenhouden en de hand om de tepels heen wrijven tot die ook lekker stijven

Ik ben een meid van 17 

Als ik me zelf ga vingeren lig ik met me benen wijd op me rug en  

Vrijf ik me me duim over me clit en met 2 of 3 vingers vinger ik me zelf en stimuleer ik goed me g spot  zo dat ik lekker kan squirten 

en gebruik soms een vibo en ga ik daar bij ook nog over me clit vrijven 

En speel in de tussentijd met me boobs 

 

Gr bren  als je nog meer wil weeten vraag maar

 

Reputatie 1
Badge

Lekkerste is als je helemaal niks aan hebt van beneden. Ook helemaal je slipje uitgetrokken. En dan je benen wijd en met drie of twee vingers op je clitje langzaam wrijven. Heletijd blijven wrijven en steeds sneller op je clitje wrijven tot je het nog lekkerder vind voelen. Komt dan klein beetje vocht uit me kutje maar dan door blijven draaien op me clitje. Pff dan kom ik zo heerlijk klaar... 

Reageer