Vraag

masturbator jongens

  • 28 October 2020
  • 7 reacties
  • 2320 Bekeken

Badge

Hey iedereen. Dit is een topic voor de jongens!

mijn vraag aan jullie is: hebben jullie ervaring met het gebruik van masturbators?

Ik wil er misschien een gaan kopen maar ik weet niet of dit een aanrader is. Laat het me weten! 


7 reacties

Badge

Yo Erik!

Ik zelf heb er geen ervaring mee maar heb wel vaker rondgekeken op sites voor speeltjes. 

Wat ik wel weet dat bij jongens het meest een Fleshlight wordt gebruikt. Ik zou heel graag zo een willen maar geen idee hoe ik het moet verstoppen xD

Badge

Ik zelf heb er geen ervaring mee maar heb wel vaker rondgekeken op sites voor speeltjes. 

Wat ik wel weet dat bij jongens het meest een Fleshlight wordt gebruikt. Ik zou heel graag zo een willen maar geen idee hoe ik het moet verstoppen xD

Heyy! 

Super tof dat je hebt gereageerd!

ik heb onder mijn bed een stoffen soort van zak. En hier ga ik het in doen als ik het misschien koop.

op bol.com is een namaak fleshlight. Deze kost inplaast van 50 euro iets van 9 euro. En de kwaliteit is beter in de recensies te lezen. Ik wil misschien ook een buttplug halen. Ik wilde eerst niks met mijn anus doen, want vond het vies maar na 1x kontvingeren met condoom om mijn vingers en daarna zonder condoom was ik helemaal verkocht.

Hoe oud ben je? Ik ben 14

Reputatie 3
Badge +4

Hey iedereen. Dit is een topic voor de jongens!

mijn vraag aan jullie is: hebben jullie ervaring met het gebruik van masturbators?

Ik wil er misschien een gaan kopen maar ik weet niet of dit een aanrader is. Laat het me weten! 

Hoi Ik heb hier geen ervaring mee, sorry.

Reputatie 4
Badge +2

Hey iedereen. Dit is een topic voor de jongens!

mijn vraag aan jullie is: hebben jullie ervaring met het gebruik van masturbators?

Ik wil er misschien een gaan kopen maar ik weet niet of dit een aanrader is. Laat het me weten! 

Hoi Ik heb hier geen ervaring mee, sorry.

Je HOEFT niet op topics te reageren he. als je dit comment, comment dan niks. je geeft mensen foute hoop

Zelf heb ik er ervaring mee dus ik zal er wel wat over zeggen.

Ik denk niet dat die van 9 euro beter zal zijn dan die fleshlight van 50
Iedereen vindt natuurlijk andere dingen leuk maar dat lijkt mij wel overdreven
Het is wel slim om eerst een goedkopere te kopen zodat je kunt kijken of dat iets voor je is
Misschien vind je uiteindelijk zo'n masturbator en een buttplug niets. Dan kun je beter niet zo veel geld uitgeven

Mijn eerste was er een van FPPR en die is toevallig nu ook negen euro, dus ik denk dat je het daar over had.
Het was goed om daarmee te beginnen, maar het is niet zo goed als een fleshlight
Hij is lekker compact, maar voor iedereen met een gemiddelde pik is het al snel te krap
Destijds had ik veel glijmiddel en moeite nodig om daar binnen te komen.
De sleeve was bij de opening uiteindelijk ook gescheurd maar hij was nog te gebruiken
Het drogen was niet super, maar verder is het prima om mee te beginnen.

 

Een fleshlight is wel echt een stuk beter.
Ik had de Riley reid utopio gekocht en die heeft betere reviews op bol
Hij is een stuk groter en wat duurder maar je krijgt er veel voor terug
Hij is heel erg zacht en je glijdt er makkelijk in
De fleshlight is ook een stuk ruimer dan de FPPR en het maakt niet zo veel geluid
Omdat hij ruimer is is het niet zo intens, waardoor je er lekker lang van kan genieten en een fantastisch orgasme krijgt
Ik heb deze al een tijdje en hij is nog nergens gescheurd

 

Ik zou dus eerst kijken of je het fijn vindt met zo'n goedkope masturbator en dan een fleshlight kopen
Je kunt dan kiezen uit een vagina een anus en een mond en de sleeves verschillen natuurlijk van binnen

 

Badge

Zelf heb ik er ervaring mee dus ik zal er wel wat over zeggen.

Ik denk niet dat die van 9 euro beter zal zijn dan die fleshlight van 50
Iedereen vindt natuurlijk andere dingen leuk maar dat lijkt mij wel overdreven
Het is wel slim om eerst een goedkopere te kopen zodat je kunt kijken of dat iets voor je is
Misschien vind je uiteindelijk zo'n masturbator en een buttplug niets. Dan kun je beter niet zo veel geld uitgeven

Mijn eerste was er een van FPPR en die is toevallig nu ook negen euro, dus ik denk dat je het daar over had.
Het was goed om daarmee te beginnen, maar het is niet zo goed als een fleshlight
Hij is lekker compact, maar voor iedereen met een gemiddelde pik is het al snel te krap
Destijds had ik veel glijmiddel en moeite nodig om daar binnen te komen.
De sleeve was bij de opening uiteindelijk ook gescheurd maar hij was nog te gebruiken
Het drogen was niet super, maar verder is het prima om mee te beginnen.

 

Een fleshlight is wel echt een stuk beter.
Ik had de Riley reid utopio gekocht en die heeft betere reviews op bol
Hij is een stuk groter en wat duurder maar je krijgt er veel voor terug
Hij is heel erg zacht en je glijdt er makkelijk in
De fleshlight is ook een stuk ruimer dan de FPPR en het maakt niet zo veel geluid
Omdat hij ruimer is is het niet zo intens, waardoor je er lekker lang van kan genieten en een fantastisch orgasme krijgt
Ik heb deze al een tijdje en hij is nog nergens gescheurd

 

Ik zou dus eerst kijken of je het fijn vindt met zo'n goedkope masturbator en dan een fleshlight kopen
Je kunt dan kiezen uit een vagina een anus en een mond en de sleeves verschillen natuurlijk van binnen

 

Hey!

super Bedankt voor voor je reactie en duidelijke uitleg.

ik ga indd eerst wat goedkopere dingen halen en mocht ik het echt fijn vinden wil ik misschien wel een fleshlight. 

Nogmaals bedankt voor je hulp!

Reputatie 3
Badge +1

Hey iedereen. Dit is een topic voor de jongens!

mijn vraag aan jullie is: hebben jullie ervaring met het gebruik van masturbators?

Ik wil er misschien een gaan kopen maar ik weet niet of dit een aanrader is. Laat het me weten! 

Hoi Ik heb hier geen ervaring mee, sorry.

Je HOEFT niet op topics te reageren he. als je dit comment, comment dan niks. je geeft mensen foute hoop

Woah... Relax

Reageer