Vraag

Masturbator

  • 1 January 2022
  • 12 reacties
  • 1043 Bekeken

Badge

Hallo Ik ben een jongen van 14 jr 

Ik ben van plan om binnenkort een masturbator (fleshlight) te kopen van het Merk FPPR alleen heb ik een vraagje is mijn penis lang genoeg voor zo'n masturbator? Mijn penis is 5cm slap en 12 cm stijf ????


12 reacties

Reputatie 1
Badge

Dat hoort bij beschrijfing er bij te staan

 

 

Reputatie 3
Badge +2

hahaha, de toy is 17cm diep! K neem aan dat dat genoeg is? 🤣

Reputatie 7
Badge +17

Met 12cm zijn alle fleshlight achtige toys groot genoeg voor je. ;) Ik heb die FPPR ook gehad. best wel een goed ding maar houd er wel rekening mee dat die wel sneller stuk gaat dan duurdere (ligt er ook aan hoe vaak je hem gebruikt natuurlijk) En na gebruik goed schoonmaken

Ik ben er ook over aan het denken. Hoe lang gaat zo een van FPPR mee ongeveer @tim16 ? Hoe voelt het om hem te gebruiken en voegt het veel toe in plaats van normaal rukken? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb die FPPR een jaar gehad of zo. valt dus best mee. Kost ook maar iets van 10 euro. Ik gebruikte m 1 of 2 keer per week. Aan de binnenkant zitten een soort ribbels, dat voelt echt heel lekker. Eerste keer dat ik m gebruikte kwam ik met 1 minuut klaar😂 Ik ga zeker wel een nieuwe kopen

Dankje misschien ga ik ook wel een kopen. Opsturen kan dan  wel via post pakket punt want anders neemt mn moeder die straks aan ofso of gaat ernaar vragen. Maar ben wel bang dat iemand die in huis gaat vinden haha. Waar laat je zo'n ding? 

Reputatie 7
Badge +17

Als je bij bol bestelt kan dat wel denk ik. Ik heb m gewoon thuis laten bezorgen want mn ouders maken pakketjes van mij toch niet open en aan de buitenkant kun je niet zien wat er in zit. Ik bewaar m altijd achter in een bureaula. Ding is niet zo groot dus dat scheelt. Ik kan hem zeker aanraden, het voegt echt wel iets toe bij het rukken. Heb zelf vandaag weer een nieuwe besteld 😄

Dat is wel fijn idd als je ouders niet zo controleren zoals mijne. Die willen alles weten wat er voor mij of mn broer komt en vooral mn moeder blijft door vragen wat het was. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Veel plezier alvast met je nieuwe masturbator straks! 😉

Reputatie 7
Badge +17

Dank je, kan niet wachten haha. En laat ff weten wat je er van vind als je er een hebt.

Badge

De FPPR is wel een goede fleshlight om mee te beginnen. Maar hij gaat niet heel lang mee als je hem vaak gebruikt + Als je pik nog verder gaat groeien wordt ie al snel te nauw. Zelf heb ik de FPPR ook als eerste gekocht maar hij werd al snel te klein en heb ik nu een andere besteld bij bol. Die is ruimer en voelt veel zachter aan vind ik. Ook als je een fleshlight besteld moet je er sws glijmiddel anders kom je er niet in.

 

Hoop dat ik je heb geholpen hiermee

Reputatie 7
Badge +17

De FPPR is wel een goede fleshlight om mee te beginnen. Maar hij gaat niet heel lang mee als je hem vaak gebruikt + Als je pik nog verder gaat groeien wordt ie al snel te nauw. Zelf heb ik de FPPR ook als eerste gekocht maar hij werd al snel te klein en heb ik nu een andere besteld bij bol. Die is ruimer en voelt veel zachter aan vind ik. Ook als je een fleshlight besteld moet je er sws glijmiddel anders kom je er niet in.

 

Hoop dat ik je heb geholpen hiermee

Welke heb jij besteld dan? Ik vind de FPPR best lekker maar ik wil misschien er wel een betere bij hebben.

Reputatie 7
Badge +17

Nog iemand anders tips over een goede masturbator? (andere dan de ‘echte’ fleshlight want die zijn te duur voor mij).

Reageer