massage van een oudere zus.

  • 16 April 2024
  • 8 reacties
  • 1078 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, 

ik heb van de week iets meegemaakt wat eigenlijk niet kan/mag volgens mij, maar ik vond het helemaal niet erg .. wat nu?

ik was bij een vriend thuis aan het chillen en zijn zus was er ook. (zijn zus is 24 ofzo) ze vertelde over een sport-massage opleiding die ze is gestart en dat ze dus ook mensen als proef persoon zou moeten masseren omdat wat ze geleerd heeft in praktijk te brengen. toen ze dat vertelde heb ik er niet op gereageerd, maar het leek mij eigenlijk wel leuk. 
Toen ik thuis was heb ik haar via instagram een dm gestuurd '’ hoi, zoek je  nog mensen voor je sport-massage te oefenen, als je echt nog mensen nodig heb wil ik wel een massage'’ 

ze reageerde er eigenlijk direct op en vroeg of ik blessures had of ergens last van had. naast rug en schouder pijn had ik verder niet zoveel. 

Vorige week ging ze mij masseren. ze had thuis gewoon een massage tafel in haar kamer gezet. ik moest gewoon in mijn boxer op de tafel liggen. ze masseerde echt wel goed en soms wat pijnlijk op mijn schouders en nek.. dat liet ik dan wel merken door '’auw'’ te laten horen.. maar was het heeft wel geholpen. 
toen ze naar benede ging met masseren en tussen mn benen kwam merkte ik al at ze met haar hand best hoog kwam.. en afentoe kwam haar vinger tegen mn balzak of het stukje tussen je zak en anus aan (ik heb vaker massages gehad en dan gebeurde dit niet. ) ik dacht is gewoon wat onhandig van haar omdat ze dit nog niet zovaak gedaan heeft.. maar ik vond het ook wel lekker eigenlijk.

toen ik omdraaide had ik een beetje een stijve, maar ze reageerde er niet op en begon met masseren van bovenlichaam en benen.. weer ging ze met haar hand tegen mn zak aan en ook met haar vingers net onder het randje van mn boxer ..ook legde ze haar hand even op mn penis en zei '’ je geniet zo te zien'’ .. dus perongelijk ging het niet. .. eigenlijk wilde ik wel meer, maar durfde het niet te vragen. ik schaamde mij ook wel
en het kan/mag misschien niet aangezien zij 24 is. 

maar ik ben niet gedwongen ofzo, en volgende keer mag ze van mij best verder gaan.
hoe kan ik dit aanpakken?

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @timj 

Als ik jou was zou ik daar nu mee stoppen.

Het is de zus van je vriend dus ik denk dat als je vriend erachter komt niet zo blij zou zijn.

Dat je het lekker vond voelen snap ik wel, maar nog steeds niet handig.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Badge

Ik zou vragen aan haar of je nog een massage mag krijgen en dan zeggen (dat ze heel goed is met haar handen of zoiets)

-onnodige quote verwijderd-

Ha ja die is wel goed..toch een kleine toespeling maken.. Hoop dat ze volgende keer verder durft 

Reputatie 4
Badge +3

Hoe oud ben jij @timj 

Als je het leuk en spannend vindt kun je er best mee doorgaan.  Laat het dan maar weten hoe het ging

Hoe oud ben jij @timj 

Als je het leuk en spannend vindt kun je er best mee doorgaan.  Laat het dan maar weten hoe het ging

Ik ben 17. 

 

Ja ik geniet sowieso van de massage.. Maar ook de andere aanrakingen en ik wil wel meer.. Als ze mij bijvoorbeeld aftrekt zou ik wel spannend en fijn vinden 🫠 ik laat het weten. 

Reputatie 2
Badge

doe het stiekem

doe het stiekem

Hoe bedoel je stiekem?

Ja die vriend van mij weer het sowieso niet hoor. Haha 

en .. is het al gebeurt?
zelf wil ik ook wel eens een jongen aanbieden om te masseren. maar ik weet niet of hij daar voor openstaat.
mijn bedoeling is dan natuurlijk ook o m verder te gaan dan alleen masseren.

Reageer