Vraag

Massage geven bij mijn vriendin

  • 17 December 2018
  • 2 reacties
  • 606 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu al een tijdje een vriendin (4 maanden) en wil haar graag verrassen met een massage. Omdat ze binnenkort jarig is ik wil niet zo standaard, ik wil dat ze tot rust komt en geniet. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? (omdat ik nog nooit een massage heb gegeven).
Ik kan wel olie of iets bestellen natuurlijk.

Ik wil iets leuks aan trekken voor haar wat een beetje past bij een massage. Als iemand iets weet laat me het weten!

Ik had ook bedacht om haar hele lichaam te masseren. Wel stap voor stap, de massage op te bouwen. Als ik dan bij haar billen, borsten of vagina kom. Moet ik ook weten wat fijn is om te doen.

Als mensen tips hebben graag, of eigen ervaringen willen delen? Ty

X Sandy

2 reacties

Hoi

Wat lief dat je van plan bent je vriendin een massage te geven. Zelf zou ik niet weten hoe masseren moet, maar als je 'massage cursus' intikt, krijg je een hoop resultaten. Online, bv. op Youtube, kan je ook een hoop instructies vinden, hoewel een cursus me beter lijkt.

'Ik wil iets leuks aan trekken voor haar wat een beetje past bij een massage.'
Je zou, als je bv. een Chinese massagetechniek gebruikt, iets van traditionele Chinese kleding kunnen aantrekken. Je kan er eventueel je eigen stijl aan geven, wat je vriendin vast leuk vindt.

Vraag vooral wat je vriendin fijn vindt. Op die manier kan je het voor haar zo comfortabel mogelijk maken.

Groetjes
Kenshin
Bedankt! Voor je berichtje super lief.
Ik ga even online kijken en ook voor de kleding keuze.

X Sandy

Reageer