Vraag

Massage

  • 28 January 2024
  • 16 reacties
  • 1862 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey, een vriendin en ik (beide 15) willen elkaar een massage gaan geven.  Maar ik heb nog nooit zoiets gedaan. Moet je bijvoorbeeld massage olie gebruiken, moeten we naakt zijn of bijvoorbeeld nog een string aan, wat moet je allemaal geschoren hebben, moeten we van te voren douchen etc. Zouden jullie me willen vertellen hoe jullie dit hebben gedaan / zouden doen?

 

Alvast bedankttt!


16 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Iemand? We willen dit zaterdag gaan doen

Badge

Ligt eraan hoe “sexueel” jullie t willen maken.

Als jullie gewoon rustig willen masseren kan met kleding aan, of bepaalde kledingstukken uit. Kan ook helemaal naakt. Eigen keus, hoe ver jullie willen gaan.

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

 

Die vriendin en ik kennen elkaar al redelijk lang en vertrouwen elkaar ook. Dus we willen eigenlijk wel wat verder gaan dan een massage met kleren 

Reputatie 1
Badge

Dan zou ik zeker naakt masseren met massage olie dat maakt het al wat sexueel. Ook zou ik je zelf scheren en gewoon go with the flow

Reputatie 3
Badge +1

Dankjee! Iemand anders nog tips of ervaringen die je wil delen?

Reputatie 2
Badge

En misschien als je elkaar ook wilt bevredingen kun je ook een vibrator daar bij nemen of met elkaar iets doen

Ik zou zowisoo wel naakt gaan en goed maseren bij de rug en de borsten enzo dat voelt warschijnlijk wel goed gewoon niet bang zijn!

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Lisaaa.x,

 

Wat een leuk idee van jou en je vriendin. Het is handig om te weten welke verwachtingen jullie allebei hebben bij het masseren. Zijn jullie allebei geïnteresseerd in elkaar als meer dan vrienden? Of blijft het vriendschappelijk?

 

Ik zou lekker zonder kleren gaan masseren, dit is wel het fijnst. Ik zou ook massageolie gebruiken want dat is ook erg fijn om te gebruiken bij het masseren. Het voelt ook fijner aan. Je hoeft niet perse te douchen van tevoren, maar dit kan natuurlijk wel. Als je massageolie gebruikt is je lichaam best vet dus ik denk dat je na die tijd sowieso moet douchen. Wat je wel en niet gaat scheren ligt ook maar net aan wat je fijn vindt. Hoeft niet perse, kan wel.

 

Ik wens jullie in ieder geval mega veel plezier met het masseren zaterdag!! Laat je nog even weten hoe het is gegaan? 
 

kusjes

Reputatie 4
Badge +3

Lisaaa.x 

 

Wellicht dat je ons wat meer informatie kan geven over het doel van de massage? Dan kunnen we je vragen extra goed beantwoorden

 

xooxox

Reputatie 3
Badge +1

@X_Sofie Dankjee! We voelen wel meer voor elkaar dan alleen vrienden, dus we willen ook wel iets verder gaan zeg maar. En ik laat het weten na zaterdag :)

 

@Iertje10x Het heeft meerdere doelen, we willen het doen omdat het fijn voelt, maar ook om elkaar een beetje te ontdekken enzo. Dus ook wel een beetje seksueel

Reputatie 4
Badge +3

@Lissaaa.x bedankt Voor je antwoord! 
 

De vragen over het scheren en het douchen zijn heel persoonlijk. Zelf vind ik dit wel zo fris, dus zou dit altijd doen. Maar je moet hierin doen waar jij je goed bij voelt. 
 

Als je verder wil gaan dan alleen masseren dan is het sowieso handig om dit zonder kleren te doen.  Het aanlaten van een string kan natuurlijk wel, maar dat is net waar jullie je weer prettig bij voelen.  Hij gaat in ieder geval makkelijk uit hihi. 
 

oh en massage olie is zeker een must om te gebruiken.  Je glijdt dan makkelijk over het lichaam heen, wel zo fijn dus. 
 

Veel plezier morgen!!

xoxox

Reputatie 3
Badge +1

@Iertje10x Dankjee voor de tips!

Ik heb net massage olie gekocht. Dit willen we morgen gaan gebruiken
We hebben afgesproken om het naakt te gaan doen, en ik hoop stiekem dat het op wat meer uit loopt haha

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hii @Lissaaa.x  

 

Ja goedzo, en wat goed dat je het ook met haar besproken hebt!!! Geniet van morgen en laat je ons weten hoe het is gegaan? Ik heb zelf morgen ook afgesproken met het meisje waar ik verliefd op ben, en hebben besproken dit ook te gaan doen. 

Van @anoniemeboy14  kreeg ik ook nog een leuke tip om slagroom mee te nemen hihihi. 

 

Have fun!!!
xoxoxox 

Reputatie 4
Badge +1

@Lissaaa.x 
Laat zeker weten hoe het is gegaan!!

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

Ik heb gisteren met die vriendin afgesproken!

We gingen eerst douchen / scheren. Daarna zijn we elkaar naakt gaan masseren met massage olie. Dit werd ook een beetje seksueel haha. Dit deden we ongeveer voor een uur, en daarna zijn we samen gaan masturberen! Op het eind hebben we weer samen gedouched

 

Een geslaagde dag dus! En bedankt voor alle tips!!

Reputatie 7
Badge +2

@Lissaaa.x 

Ik ben blij voor je dat het goed is gegaan!

en als je het nog een keer gaat doen dan gaat het vast weer goed, fijne dag nog!

wat leuk en spannend dit. hoe stel je dit voor aan een vriendin? ik wil dit ook wel..

Reageer