Skip to main content

Kan ik met mn matrass of knuffels iets doen om klaar te komen?

Ik wil erg graag vanavond mastuberen maar iets heel lekker of spannends dus ja zijn er tipss??

 


Kijk ff in dit topic:

Veel plezier


Kheb alles al gedaan mr ik wil geen rommel maken mr wel aftrekken dat ik het gevoel heb dat ik seks heb dus tegen een knuffel of in een knuffel klaar komen ofz 


Met een knuffel kan. In een knuffel ook maar dan moet je er ff een gat in maken. 😅 

Of je kan zelf een masturbator/fleshlight maken. Wel een gedoe vind ik. Ik heb er gwn zelf 1 gekocht. 😂

 


K ben maar 13 dus dan ouders gedoe

 


Dan maar tegen een knuffel of zo.

Je kan ook edgen proberen. Dan ga je aftrekken tot je voelt dat je bijna klaarkomt. Dan stop je even en laat je het gevoel zakken. Dan ga je weer door. Dat moet je dan een paar keer achter elkaar doen. Je komt dan veel lekkerder klaar.

Succes


Mr k wil graag seks dus is er een manier dat ik kan gebruiken ofz dat t lijkt op seks want als ik mn pik in een knuffel doe dan is t warm en ja 

 

 


https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/manieren-om-rukken-lekkerder-te-maken-83456

Veel plezier 


Wat je kan doen is met je lul over je matras wrijven, helpt ook ;)


Wat je kan doen is met je lul over je matras wrijven, helpt ook ;)

Hoe want als ik dat doe dan gat t niet echt ja uh gwn hoe? / welke manier?

 


Wat je kan doen is met je lul over je matras wrijven, helpt ook ;)

Hoe want als ik dat doe dan gat t niet echt ja uh gwn hoe? / welke manier?

 

Heen en weer doen denk ik?

Groetjes mij @Anoniemxv 


Vraag me af of met broek of zonder want met ga ik soort van vast zitten. (laatste deel van de zin weggehaald door de kindertelefoon ivm regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

 


Reageer