Vraag

man afgetrokken

  • 5 October 2018
  • 4 reacties
  • 4386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo, ik men een meid van 13 en zat laatst op een site (ik ga de naam niet noemen) waar je met vreemde mensen via je camera praat. ik was in gesprek met een man en hij leek me wel aardig, hij begon op gegeven moment te flirten en ik vond het wel leuk en speelde mee. na een tijdje begon hij over seks enzo. daardoor werd ik best geil. op gegeven moment begon de man ( die ergens in de 30 was) af te trekken op camera. ik had me ondertussen helemaal uitgekleed. de man die Johan heten bleek ook uit mijn buurt te komen en we besloten de zelfde dag nog af te spreken bij het het bos in de buurt, op een paar voorwaarde: geen penetratie en alleen dingen die we allebei willen. Johan zij ook alleen een handjob te willen. even later liepen we door het bos en gingen een stuk van het pad af waar hij een dekentje neerlegde en erop ging liggen en ik ben hem gaan aftrekken. direct deed hij al mijn mijn shirt uit en begon aan mijn borsten te likken. ik zij dat ik dat niet wouw maar hij zij ''maar heel even.'' na even stopte hij en begon mij uit te kleden en daarna zichzelf. hij zou nu mij even gaan verwennen en begon mij oraal te bevredigen. na even stopte Johan en pakte rode handboeien uit zijn tas en deed die bij zichzelf om en ik moest hem weer aftrekken. daarna draaide we de rollen om en hij ging mij vigeren toen ik de handboeien om had. ineens stond hij op en pakte een soort bal aan een riem ofzo uit zijn tas en wouw die in mijn mond doen: ik zij nee dat wil ik niet maar ineens duwde hij de bal gewoon in mijn mond en maakte hem vast. hij zij: ''je kunt nu niet meer om hulp roepen en niet meer vluchten, toen wist ik dat het fout was en begon me te verzetten maar de man was te sterk. hij heeft me toen gepenetreerd (met condoom) en deed daarna de bal en handboeien af en rende snel weg. ik heb m'n kleren aangetrokken en ben gewoon naar huis gegaan. ik weet niet of dit nou verkrachting is want ik deed wel mee, ik durf het ook niet aan mijn ouders te vertellen want ik schaam me ervoor. help me alsjeblieft!


4 reacties

Hey Floriss

Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt. Dit is wel degelijk verkrachting. Daarbij komt nog dat hij meerderjarig is, en jij minderjarig. Je bent vast heel erg geschrokken van wat er gebeurd is, maar het lijkt me toch goed om hier met iemand over te praten. Je hebt iets heftigs meegemaakt, en hier alleen mee blijven zitten, lijkt me geen goed plan.

Is er iemand die je vertrouwt? Een vriend(in), je mentor, een familielid of je huisarts? Bij al deze mensen kan je terecht. Ik ben ervan overtuigd dat ze je zullen steunen. Je kan aangifte doen, aangezien het om verkrachting van een minderjarige gaat. Ik snap dat dat eng kan klinken, maar bij de politie weten ze hoe hiermee om te gaan. Je zou ook doorverwezen kunnen worden naar hulp, zodat je dit op een positieve manier kan verwerken.

Je kan ook steeds terecht bij de KinderTelefoon. Daar kan je je verhaal doen, en krijg je vast nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin
Seksueel misbruik is NOOIT je eigen schuld.
Ik hoop dat je nooit meer naar hem toe gaat want hij behandeld jou niet met respect.
Je kan hier aangifte voor doen of op de site van SlachtofferHulp kijken
Veel sterkte

Hi Floriss,


Mensen die je kunt vertrouwen is: de Kindertelefoon, je Mentor, je HUISARTS, de Politie en Familie. Als ik jou was zou ik sowieso bij een van hun je verhaal kwijt. Deze mensen helpen je altijd.
ook zou ik even naar deze site gaan: https://www.centrumseksueelgeweld.nl
Hopelijk heb je hier wat aan!
Groetjes Answers
wat erg wat je hebt mee gemaakt weet niet wat ik moet zeggen maar ik leef met je mee

Reageer