Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mama in bh/bikini

• 26 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 663 Bekeken

Badge +1
Hoi! Ik ben een jongen van 16 en de laatste tijd merk ik dat ik opgewonden raak als ik mijn moeder in bikini zie. De eerste keer was op vakantie op Curaçao. Ik vond het zo geil dat ik een stijve kreeg. Gelukkig had m´n moeder niks door maar ik keek wel best vaak naar haar bikini. Het hoogtepunt was toch wel toen m´n moeder en ik gingen zwemmen. Ik was al klaar met omkleden en ging op m´n moeder wachten. Ineens kwam ze het kleedhokje uit in haar bikini en toen kreeg ik een van m´n hardste erecties. Ik weet niet wat ik nu tegen m´n moeder moet zeggen. Want ik heb het ook als ik haar in haar bh zie. Wat kan ik t best tegen m´n moeder zeggen?
Gewoon zeggen: ¨Ik word opgewonden als ik je in je bh of bikini zie?
Of iets anders?
Laat ook weten of jij, als jongen, dit ook hebt bij je moeder of zus

Tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens forumregel 6

5 reacties

Reputatie 5
Badge +16
Ik denk dat het beter is om het niet op te brengen.
Wat zou je er mee behalen door het wel op te brengen?
Niets, gok ik.
(Laten we niet over Urk beginnen)
Ik denk dat dat niet zo'n leuk momentje zou worden.
Je moeder in bikini begluren is dan waarschijnlijk niet het beste idee, maar dat oordeel laat ik aan jou over.
Reputatie 2
Badge +3
Ik zal het gewoon vertellen aan je moeder, voor hetzelfde geld krijg je een keer een stijve en ze ziet het dan is dat meer akward dan wanneer je naar je moeder gaat verteld dat je geil van dr word en vervolgens een erectie krijgt want dan weet zij dr van af en is het toch een stuk minder akward. Het Is Je moeder hoezo zou je het niet tegen haar mogen vertelleb
Reputatie 2
Badge +4
Ik zou het niet vertellen. Je schiet er in principe niets mee op. Waarschijnlijk zal het alleen maar ongemakkelijk zijn, ongeacht hoe je het brengt.

En ik heb ook het idee dat het meer om haar borsten gaat, en niet om je moeder als persoon, maar dat ben ik dan. Heb je het ook als je andere vrouwen in hun BH of bikini ziet?
ik heb dit ook
Badge +1
Bedankt voor de reacties. En ja, ik heb het ook als ik andere vrouwen in bh of bikini zie. Dat had ik vandaag ook bij t zwembad in Ouderkerk a/d Amstel. Er kwam een hele lekkere chick voorbij lopen die een nogal sexy bikini aanhad en daar kreeg ik ook n stijve van. Dus het is niet alleen bij m´n moeder, maar ook bij andere vrouwen maar gelukkig zien ze dat niet meteen.

Reageer