Mag sex op je veertiende.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op een jongen en hij wil seks maar kan dat eigenlijk wel en hoe moet dat ik heb adviezen nodig ??

14 reacties

Heyy,

Volgens de wet ofzo mag je eigenlijk dan geen seks hebben. Maar goed als je het zelf wil en
niet gedwongen bent weet ik niet wat daar erg aan is. (Behalve dat je nog jong bent) Seks houdt in dat je van
elkaar geniet je kan zoenen,knuffelen, beffen, pijpen etc. Ligt eraan wat je het lekkerst vind.
Je noemt het pas seks als zijn penis in jouw vagina gaat. Niet van de buitenkant maar echt erin. Dan ga je
op en neer of hij beweegt het voort in jou. Op internet kun je daarover wat meer vinden. Hopelijk heb ik je genoeg
geinformeerd,

xxx Groetjesss
Uhm ja dat verboden volgens de wet is toch alleen als hij boven de 16 is
Maar waar moet ik het doen ik denk maar ik mag het niet bij mij thuis en volgens mij bij hem
Ook niet
Weet je daar iets op ??
Nogmaals heyy,

Nou als het bij jullie allebei niet thuis kan, kan je een keer afspreken om het te doen. Bv. Wc, pashokje, park of bos, achter struiken etc.
Lekker op je 1e keer in de bosjes neuken
Je kan t t beste doen als je ouders er niet zijn ofzo
het mag eigelijk pas op je 18 maar dat slaat nergens op ! doe het gwn als je dat wil (behalve als je onder de 12 bent dan is wel raar):o
In de wet is geregeld vanaf wanneer seks mag. Onder de twaalf jaar mag het nooit. Tussen de 12 en 16 mag het in sommige gevallen. De ouders van het betrokken kind kunnen aangifte doen en dan komt er een onderzoek naar of het in dat geval toegestaan was. Vanaf zestien jaar mag je seks hebben.

Bron:
http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?779
Natuurlijk kan dat, als jij het maar fijn vindt! :)
Haha ik ben nu 12 en heb al seks gehad met me vriendin(16)
Van mij hoefde t nie, maar zij wou t dusja dan doe ik t ook maar haha, t was wel lekker. K heb er geen spijt van haha
Daarom, iedereen kan gewoon doen wanneer diegene wilt
Jep, maar als je t zelf echt niet wil, dan moet je t niet doen!
Maar ik ben eerlijkgezegt een beetje te jong haha maar ja
Ik ben verliefd op een jongen en hij wil seks maar kan dat eigenlijk wel en hoe moet dat ik heb adviezen nodig ??

Je bent verliefd, jullie hebben dus geen relatie. Kennen jullie elkaar wel goed? Misschien moet je er eerst maar heel goed over nadenken of je nu seks wilt hebben. Als je het niet wilt, is dat helemaal oké. En dat mag je hem ook zeggen, wat hij ook heeft te accepteren. Er komt dan vanzelf een tijd dat je er klaar voor bent én weet wat alles inhoudt. Nog een belangrijk advies: doe het veilig!
Badge +1

Ja tuurlijk, als het maar vrijwillig is. Doe het wel veilig want je wilt niet zwanger worden.

Reageer