Vraag

mag ik seks hebben met mijn vriend?

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 364 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een vriend waar ik me seks wil hebben, maar mijn ouders zeggen dat ik niet eens mezelf mag vingeren! Wat moet ik doen? 


3 reacties

Tsja ik vind niet dat je toestemming nodig hebt om seks te hebben.  Dat bepaal je zelf.  Dat gezegd hebbende,  je bent nog heel jong.  Ik ben ook 14 en al mijn vriendinnen zijn 15. Er is er maar 1 die geen maagd meer is, en zij heeft daar echt spijt van. Dus denk goed na of je dit wel echt zelf wil.

Reputatie 4
Badge +1

Je moet het zelf ook wel echt willen, ik ben zelf nog maagd en heb nog geen jongen ontmoet met wie ik seks zou willen. Het lijkt me ook een beetje raar als je toestemming moet hebben van je ouders. Ik vinger mezelf wel en daar heb ik geen toestemming voor gevraagd van m'n ouders. Ik denk ook dat ze het heel raar zouden vinden als ik dat wel had gedaan. 

Ik snap jou situatie 100%. mijn ouders waaren ook zo ze zeiden altijd, ik wil niet dat je iets met seksuele ding doet ik was ook 14 net als dat jij bent en toen ik en mijn vriend echt alleen waren was het toch gebeurt maar ik wil niet zegen ik deed het dus jij moet dat ook mijn punt is doe wat fijn voeld maar volg je hard en je verstand dan komt het goed!!

Reageer