Skip to main content
Vraag

mag geen seks en vriendje/ vriendin hebben help

• March 12, 2025
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Hi ik ben 16 jaar en ik wil misschien nu al seks misschien binnenkort misschien pas over een tijdje i don’t know maar het ding is ik mag pas seks als ik getrouwd ben van mij familie maar ik wil mijn eigen keuze hierover maken bespreken kan echt niet want er valt hier niet over te praten met ze ik mijn eigen keus maken ik mag ook niet met iedereen thuis komen ik mag zelfs met niemand thuis komen ik heb wel paar keer verkering gehad maar was online eentje heb ik paar keer afgesproken mijn familie kwam erachter en liep flink uit de hand ik mag pas als ik volwassen ben verkering hebben moet in een keer de goede zijn niet dat ik na de derde ofzo pas ga trouwen hij mijn ook een vwo diploma hebben en (sorry als dit rasitich overkomt zo bedoel ik het niet) mag niemand zijn die gelooft in de islam ook niemand zijn die helemaal Nederlands is (liefst iemand die hindoe en hij of zijn ouders van India komt) ook moet het een jongen zijn ik ben biseksueel en wil ook een keer met een meisje hebben maar kan echt niet opnieuw betrapt worden wat moet ik doen a u b reageren ik smeek jullie 

3 reacties

• March 12, 2025

Misschien moet je hier met je mentor of coach ofzo van school over praten hopelijk kunnen zij je helpen veel succes!!!

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Dat dit gebeurt kan echt niet! Een kind (jongvolwassenen) hoort zichzelf te kunnen ontwikkelen waarbij hij of zijzelf prettig voelt. Een ouder/familielid heeft wel de plicht jou daarbij te ondersteunen waar nodig. Maar kan je geen dingen verbieden op het gebied van relaties etc. En wat jij zelf ook zegt jij moet en mag hier je eigen keuzes in maken. Als je ouders streng gelovig zijn kan ik me het voorstellen geen seks voor huwlijk maar jij moet hier toch eigen keuzes in gaan maken. Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld bellen met kindertelefoon, praten met mentor en misschien een dagboek bijhouden waarin jij je eigen frustraties opschrijft voor rust in je hoofd.

Fijne dag

Ander tips plaats ze allemaal!

Groeten 

• March 14, 2025

Kan wel een dagboek bijhouden maar mijn familie is erg nieuwsgierig dus als ze het zien zullen er in kijken kan het nergens bewaren ofzo en ik en we zijn wel gelovig