Vraag

mag dit op een voetbalclub???

  • 30 July 2022
  • 3 reacties
  • 2228 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 9 reacties

Hoi 

 

In 2021

Ik ben 16 

Mijn vriend 16 

Ik zit op voetbal met mijn beste vriend na de training moeten we douchen ( we zijn met 10 man) dus iedereen trek zijn kleren uit dan dan het ondergoed dus iedereen staat naakt in de kleedkamer dus iedereen stapt onder de douche  dus iemand  zegt zullen we een zwaard gevecht houdende dus iedereen slaat met hun piemel tegen de andere te zwaaien  was wel wel grappig dan gaat 1 van de jongens iemand pijpen dus ik mijn beste vriend en de rest doet dat ook na 10 minuten dat gedaan te hebben daaraan steekt Mijn vriend met toestemming zijn piemel in de kont van iemand in de voetbal club en de rest doet dat ook ik deed het ook 

ik zit nog op die voetbal club en mijn vriend ook we doen dit soms nog

 

maar mijn mijn vraag is mag dit op een voetbalclub  en doen anderen dit ook

 

​​​​​​


3 reacties

Je kan niet “zomaar” je pik in iemands kont doen, dat is erg pijnlijk en je anus kan schade oplopen…

Badge

Ze hadden ervaring met dat soort dingen 

Reputatie 3
Badge +2

Dit is gewoon toegestaan, zolang iedereen intemt en er geen sprake is van machts verschillen. Wel is het mischien niet heel verstandig aangezien soa's ook bij anale en orale seks over gedragen kunnen worden, het is verstandig een condoom te dragen, verder moet je vooral doen wat je leuk vind. Ik snap dat ditsoort dingen leuk kunnen zijn, zou het zelf ook doen als ik niet ee introvert was. Maar tja, de wet overtreed je er niet mee.

 

Reageer