Vraag

maagdevlies doorbroken of niet

  • 18 August 2021
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen ik heb een vraag

Ik heb een vriendin en de laaste tijd zijn we meer met sex bezig alleen de eerste keer deed veel pijn voor haar maar dat logisch omdat het voor haar ook de eerste keer was alleen het probleem is we doen nu al ongeveer 2 maanden alleen het doe nog steeds evenveel pijn voor haar als de eerste keer ik denk omdat misschien haar maagdevlies misschien nog niet door broken is heefy iemand een idee wat het kan zijn 

We doen hey altijd rustig aan en ze is ontspannen dus daar ligt het niet aan en het is ook gwn vochtig 

 

Mijn vraag is zou haar maagdevlies nog in takt zijn zo ja hoe moet ik dat breken want me lul komt er dan niet bij denk ik (14cm) of ligt het aan iets anders m

ik hoor graag iets

 

groejes IkAntwoordGraag


3 reacties

Nee, daar ligt het niet aan, anders kan je nog glijmiddel gebruiken, en wss is ze dan niet ontspannen genoeg.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Ikantwoordgraag 

Het maagdenvlies zal denk ik wel zijn doorgebroken. Alleen zoveel pijn dat hoort echt niet. Ik zou er misschien even mee naar de huisarts gaan (je vriendin). De huisarts heeft beroepsgeheim en zal dus niks zeggen tegen de ouders van je vriendin. De ouders zullen alleen worden ingelicht als er een behandeling nodig is. Maar dat zal hij dan ook wel vertellen. Misschien kan je meegaan met je vriendin om haar te steunen?

Veel succes

Groetjes NV

maar dat logisch omdat het voor haar ook de eerste keer was

Dat is niet logisch?
Het doet pijn, omdat er iets niet goed gaat en dan moet je zeker de schuld neerleggen bij het maagdenvlies.

 

Wat er fout gaat kunnen wij niet zeggen, maar we kunnen wel tips geven zoals de vorige gebruikers al deden.
Zorg voor een goed voorspel en bouw het langzaam op.
Probeer het ook met echt glijmiddel en niet alleen speeksel en zeker niet met iets zoals vaseline.
Als je condooms gebruikt kun je het beste glijmiddel op waterbasis gebruiken.

Seks heb je met z'n tweeën, dus bespreek dit ook eens met haar.
Je gaat namelijk niet met ons naar bed.

Reageer