Hoi allemaal,
Ik ben een meisje van 17 jaar, en vinger mezelf denk ik sinds zo 2/3 jaar. Alleen dan alleen mn clit, aangezien ik dus gewoon heel mn vagina niet in kom, al sinds ik mezelf probeerde te vingeren. Ik krijg er geen vinger in, geen tampon, helemaal niks. Een keer kreeg ik net mn pink erin, maar ook maar een klein stukje en doet heel veel pijn. Het lijkt of er iets voorzit zegmaar, met een heel klein gaatje waar ik dus niet eens mn vinger in krijg. Ik zit er best mee aangezien ik ook ouder word en ook een keer gewoon normaal wil vingeren of gewoon seks hebben, wat logisch is. Maar ik durf hierom ook geen relatie te nemen, omdat ik dus ook geen seks kan hebben. En de meeste jongens vinden dat nou niet heel leuk. Ik had dus zelf even gegoogled en kwam dus uit op vaginisme of een strak maagdenvlies? Nou zijn er veel verhalen dat het maagdenvlies niet bestaat, dus ik zit heel erg te twijfelen. Ik durf ook niet naar de huisarts ofzo, dus dat is geen optie. Iemand die dit toevallig ook heeft of tips? Let me know
Xx