Vraag

Maagdenvlies breken

  • 6 March 2019
  • 5 reacties
  • 1050 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Als je 'aanleg' hebt om je maagdenvlies te breken en beetje te bloeden tijdens de eerste keer seks. Kan je dan je maagdenvlies breken door een fibrator of dildo?
Groeten

5 reacties

Ik weet niet of je daar echt een aanleg voor kunt hebben, maar het lijkt mij niet zo handig om opzettelijk het weefsel daar te beschadigen.
Het is ook absoluut geen "vlies" , zoals de naam suggereert, maar een randje weefsel dat zelfs afwezig kan zijn.
Het hoeft ook nooit problemen op te leveren, zeker niet als je het een beetje rustig aan doet met seks.

Maar om je vraag te beantwoorden: je zou dat kunnen doen.
Badge +5
Sommige meiden "scheuren" het vliesje al bij turnen of paardrijden, dus zich heeft het er niet eens iets mee te maken of er iets in je vagina geweest is.
De kans dat het scheurt wanneer je er iets in stopt is natuurlijk wel heel groot.
Ik ben zelf een meisje en ben er uit gekomen dat ik helemaal geen 'maagdenvlies' heb!

Elk meisje kan verschillen, sommige hebben een dichtere/dikkere rand weefsel en andere helemaal geen.

Vaak is ie al gebroken door andere dingen waar je zelf geen erg in hebt.

Maar in case het nog niet zo is kan het inderdaad gebeuren met dildo of vibrator

Ik heb zelf een dildo van 3cm in diameter. Geen bloed

Badge +1

Een maagdenvlies is een fabeltje, het maafdenvlies bestaat niet. Er word weleens gezegt van ja het moet altijd bloeden bij de eerste keer omdat het maagdenvlies moet scheuren, dat is vaak gewoon als het iets te hard gaat.

Reageer