Vraag

maagd of ontmaagd?

  • 24 April 2020
  • 20 reacties
  • 1400 Bekeken

Badge

zijn jullie al ontmaagd? zo ja hoe oud waren jullie?


20 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben ontmaagd en was 13. 

12de ontmaagd

Reputatie 5
Badge +5

12e

Ben 14 en nog altijd keimaagd

12de ontmaagd

Ik ben 12 en nu ik de antwoorden op deze vraag lees ben ik benieuwd wat er dit jaar nog komen gaat 😂.

Ik ben ontmaagd toen ik 13 was.

Reputatie 4
Badge +3

Wat zien jullie als ontmaagd? Daar zijn ook nog veel verschillende meningen over. De een vind ontmaagd echt seks en de anderen vind pijpen al ontmaagd

Wat zien jullie als ontmaagd? Daar zijn ook nog veel verschillende meningen over. De een vind ontmaagd echt seks en de anderen vind pijpen al ontmaagd

Ik vind ontmaagd echt dat een jongen je neukt, dus met z’n piemel bij je naar binnen gaat. En bij een jongen telt het omgekeerde, dus dat die met z’n piemel bij een meisje haar kutje naar binnen gaat. Pijpen telt niet. Dat hoort bij het voorspel.

Wat zien jullie als ontmaagd? Daar zijn ook nog veel verschillende meningen over. De een vind ontmaagd echt seks en de anderen vind pijpen al ontmaagd

Ik vind ontmaagd echt dat een jongen je neukt, dus met z’n piemel bij je naar binnen gaat. En bij een jongen telt het omgekeerde, dus dat die met z’n piemel bij een meisje haar kutje naar binnen gaat. Pijpen telt niet. Dat hoort bij het voorspel.

Helemaal mee eens, in dat geval ben ik op mijn 14e ontmaagd.

 

Maagd 14 jaar

Badge

Ontmaagd op m’n 11e

Ontmaagd 13e

Echt heel cool om te lezen dat zoveel kinderen hier al zo vroeg ontmaagd zijn. Ik was dus 13 en dacht dat ik best vroeg was, maar veel meer kinderen zijn dus al lekker vroeg gaan experimenteren.

Ik ben 15 en nog hartstikke maagd. 

 

Badge +1

Ik ben 12 en nu ik de antwoorden op deze vraag lees ben ik benieuwd wat er dit jaar nog komen gaat 😂.

Ja ik ook 😂😂 

Ik ben 12 en nu ik de antwoorden op deze vraag lees ben ik benieuwd wat er dit jaar nog komen gaat 😂.

Ja ik ook 😂😂 

Als je een leuke jongen of meisje tegen komt en wat je vriendje/vriendinnetje wordt, waarom zou je het dan niet doen? Seks is gewoon heel lekker 😋. Als je er aan toe bent is er echt niets op tegen. Wel altijd even een condoom omdoen als je gaat neuken.

Ik ben 15 en nog hartstikke maagd. 

 

same lolzz

 

Ik ben 12 en nu ik de antwoorden op deze vraag lees ben ik benieuwd wat er dit jaar nog komen gaat 😂.

Ja ik ook 😂😂 

Als je een leuke jongen of meisje tegen komt en wat je vriendje/vriendinnetje wordt, waarom zou je het dan niet doen? Seks is gewoon heel lekker 😋. Als je er aan toe bent is er echt niets op tegen. Wel altijd even een condoom omdoen als je gaat neuken.

‘’neuken’’ WHAHAHA

Reputatie 2
Badge +3

ik ben 12 en helaas nog steeds maagd. ik ben trans-meisje en heb bijna geen vrienden dus het gaat hem voorlopig ook niet worden

Reageer