Vraag

Lul vrienden


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 13 jaar. Ik zit in de brugklas. En ik ben onzeker over me lul daarom wil ik de lullen van me vrienden zien. Maar na gym douchen we nooit (het is ook niet verplicht en 5 min later gaat de bel.) Dus het heeft  ook weinig nut om te douchen. Eigenlijk vind ik dat een beetje jammer want dan kreeg ik een kans om om mijn lul te vergelijken met de lullen van me klasgenoten. En ik durf het ook nooit te vragen. Miss vinden ze me Gay of vies? En op de toileten stiekem kijken naar mijn vriend zijn lullen gaat ook niet. Want mijn vrienden laten altijd een Urinoir er tussen zitten. Ik wil meestal wel langs hun staan maar dan ben ik bang dat ze me Gay vinden. Ik zou ook wel eens willen weten of me vrienden schaamhaar hebben (en dat ik niet de enigste ben) en om te voelen hoe het is om me vrienden aftetrekken of hun mij. En of ze een lange of kleine lul hebben. Weten jullie hoe ik het moet vragen of hebben jullie tips? Hoe ik het moet doen na de quarantaine periode want nu denk ik na over deze dingen.

 

 

 


22 reacties

Hoi ik ben een jongen van 15.

Ik heb het er zelf wel eens gewoon met mijn vrienden over. Als je gewoon met een groepje samen zit kun je gewoon vragen: ‘Hebben jullie eigenlijk al balhaar?’ Zoiets zullen ze waarschijnlijk geen rare vraag vinden. Mijn vrienden kijken in ieder geval niet raar op als ik zoiets vraag.

Het is heel normaal om nieuwsgierig te zijn, en wat jij noemt is even normaal. Het is logisch dat je jezelf wilt vergelijken, omdat je niet achter wilt lopen of om welke reden dan ook. Maak je er geen zorgen om.

En nee, het is niet gay om zoiets te vragen. Hoewel als een vriend van mij express naar mijn penis zou kijken zou ik het niet fijn vinden. Ik zou het dus gewoon vragen als ik jou was.

Ik hoop dat er wat aan hebt.

-T

Oké bedankt, dat ga ik proberen. maar was jij ook onzeker toen jij in de brugklas zat? Want dadelijk laat ik me piemel aan hun zien en gaan ze me uitlachen. Daar ben ik bang voor.

Hoi, ik ben een jongen van 13 jaar. Ik zit in de brugklas. En ik ben onzeker over me lul daarom wil ik de lullen van me vrienden zien. Maar na gym douchen we nooit (het is ook niet verplicht en 5 min later gaat de bel.) Dus het heeft  ook weinig nut om te douchen. Eigenlijk vind ik dat een beetje jammer want dan kreeg ik een kans om om mijn lul te vergelijken met de lullen van me klasgenoten. En ik durf het ook nooit te vragen. Miss vinden ze me Gay of vies? En op de toileten stiekem kijken naar mijn vriend zijn lullen gaat ook niet. Want mijn vrienden laten altijd een Urinoir er tussen zitten. Ik wil meestal wel langs hun staan maar dan ben ik bang dat ze me Gay vinden. Ik zou ook wel eens willen weten of me vrienden schaamhaar hebben (en dat ik niet de enigste ben) en om te voelen hoe het is om me vrienden aftetrekken of hun mij. En of ze een lange of kleine lul hebben. Weten jullie hoe ik het moet vragen of hebben jullie tips? Hoe ik het moet doen na de quarantaine periode want nu denk ik na over deze dingen.

 

en nog 1 vraag is het gek dat ik tijdens het omkleden bij de gym kijk naar de knobbels in de onderbroeken van me klasgenoten. En dat ik me dan fantaseer hoe lang hun lul is? 

 

 

Hoi ik ben een jongen van 15.

Ik heb het er zelf wel eens gewoon met mijn vrienden over. Als je gewoon met een groepje samen zit kun je gewoon vragen: ‘Hebben jullie eigenlijk al balhaar?’ Zoiets zullen ze waarschijnlijk geen rare vraag vinden. Mijn vrienden kijken in ieder geval niet raar op als ik zoiets vraag.

Het is heel normaal om nieuwsgierig te zijn, en wat jij noemt is even normaal. Het is logisch dat je jezelf wilt vergelijken, omdat je niet achter wilt lopen of om welke reden dan ook. Maak je er geen zorgen om.

En nee, het is niet gay om zoiets te vragen. Hoewel als een vriend van mij express naar mijn penis zou kijken zou ik het niet fijn vinden. Ik zou het dus gewoon vragen als ik jou was.

Ik hoop dat er wat aan hebt.

-T

Oké bedankt, dat ga ik proberen. maar was jij ook onzeker toen jij in de brugklas zat? Want dadelijk laat ik me piemel aan hun zien en gaan ze me uitlachen. Daar ben ik bang voor.

Ik was zeker onzeker in de brugklas. Ik heb alleen niet mijn piemel laten zien aan klasgenoten toen. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet goed als ik jou was. In plaats van je penis kijken en laten zien, kun je vragen en vertellen over jouw penis. Je zou dan iets kunnen zeggen als: ‘Hebben jullie een grote pik?’ Als ze dan hebben geantwoord kun je vervolgens vragen: ’Hoe groot dan ongeveer?’ Ik heb dit gesprek zelf ook gehad met vrienden van mij toen ik in de brugklas zat.

Beste @Lars1234 zoals @ejabule al zegt is dat niet erg en ook niet e t gay. Ik ben zelf 15 en heb zelf ook onzeker over mijn penis. Nu nog steeds trouwens,  maar dat is bij ieder anders, ik heb het wel is met vrienden over en we praten er gewoon over, mijn vrienden keken niet raar op toen ik het vroeg. En ze zeiden gewoon hun antwoord. En Hoe lang die van hun is, en ik die van mij, en iedereen is daar wel is onzeker over zeker in de brug klas . Ik ben nog steeds onzeker dat de mijne lelijk is ofzo, maar ik heb het geaccepteerd.  Het is niet erg om het gewoon aan vrienden te vragen. En trouwens bij biologie,  krijg je vast van je leerkracht de gemiddelde lengtes en leeftijden te horen.

 

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruiker c 

Bedank voor je bericht. Ik zou het met ze over hebben met mijn vrienden.

@ejabule en @Gebruiker c in mijn andere topic heb ik het ook ongeveer hier over. Dus miss een beetje raar als het hier op lijkt. Maar het enige wat ik heb gezien bij een andere jongen in groep 8 (die ik nu nooit meer zie) is dat ik zeg maar de bovenkant van de piemel zie en ik zag geen schaamhaar bij de jongens in groep 8 terwijl ik het zelf wel had. Maar de kinderen van groep 8 zie ik bijna nooit meer en daarom wil ik zien hoe hun pik er uitziet en of ze schaamhaar hebben. Want het is wel een jaar geleden toen ik het een beetje zag. En het waren andere kinderen. Dan die ik nu in me klas heb. 

 

Bedankt voor jullie antwoorden 

 

 

Groetjes lars1234

Je kan ook eerst een spel doen zoals doen durf of de waarheid of truth or dare en dan de vraag stellen, dan valt het misschien niet zo op en komt het niet heel opeens.

Bedankt voor je reactie. Ik vind het ook wel lastig om het met kennisen. Vrienden familie enc het over de ook te hebben maar met bijv mensen die ik niet ken zoals jullie wel. Dus ik zou het proberen. Bedankt 

Beste @Lars1234 ik had trouwens als je het wilt weten al schaamhaar sinds ik in groep 6 zat. Dus het is niet zo erg raar dat jij het had en zij niet. Ene zijn er vroeg bij andere later. Zo is dat overal bij. Ik ben 15 en 189cm met schoenmaat 49.5 tot 50 en andere zijn 171cm met schoenmaat 38 en zijn 16 jaar. Iedereen is dus verschillend.

Bij mij op school zit niemand  van mijn oude school dus heb dat niet echt. 

 

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruiker c 

 

PS. Misschien deden zij het goed scheren. Helemaal glad zegmaar.

Doe ik ook , omdat ik veel haargroei en snelle haargroei heb.

Wisten je ouders al toen je in groep 6 zat dat je schaamhaar had, zo niet weten ze het nu wel? Zo ja, hoe heb je het verteld tegen ze. Want ik vind het een beetje gênant om met me ouders het over me lichaam/piemel te  hebben

 

Groetjes @Lars1234 

 Beste @Lars1234  ze wisten het eerst ook niet. Ik had het toen in groep 8 aan hun verteld.  Het was niet echt gênant want mijn ouders zijn nooit thuis haast duss dan is het een ander verhaal. Ze zijn nu trouwens ook niet thuis . Maar ik had het gewoon aan hun verteld. Ik vond het niet gênant maar, dat is bij iedereen anders.  Ik begin gewoon toen ik ze zag een keer voor dat ze naar hun werk gingen . En toen zei ik het.

En @Lars1234 het zijn je ouders die hebben het zelf ook wel is gehad . Dat begrijpen ze wel

PS. Ik neem het ze ook niet kwalijk. Ik werk ook veel. Ook in deze tijd. Maar omdat dit een speciale feestdag is .heb ik mijzelf vrij gegeven .

Normaals bedankt!

Als een goede vriend eens blijft slapen kan je vragen of jullie elkaars piemel gaan laten zien. Meestal vinden ze het oké en het is niet raar om te vragen.

boibanana

Bedankt @boibanana jammer dat dat nu niet kan Ivm Corona maar daarna ga ik het proberen.

Het is zeker het proberen waard.

 

Normaals bedankt!

Graag gedaan. Het is geen probleem.

Ik fap met mijn vrienden, ik zeg gwn altijd: we zitten in de puberteit

Reputatie 5
Badge +5

Ik weet niet waar je woont maar je kunt toch naar het naaktstrand of naaktcamping ofzo gaan

Reageer