Skip to main content

ik ben uit huisg eplaatst en woon in een gezinshuis aleen ik wil de lul van mijn nep vader zien maar ik durf niet te vragen wat moet ik doen en hebben jullie ooit de lul van jullie vader gezien

gw vrage een nee heb je een ja kan je krijge hier zelf bij me thuis hoef ik het niet te vragen want we zijn naturisten dat houd in dat we naakt rondlopen ik zie dus elke dag de lul van men vader de tieten kont en vagina van men moeder men grote en kleine zus

ik ben 14


lijkt me geen goed idee om te vragen. Is niet heel normaal namelijk


lijkt me geen goed idee om te vragen. Is niet heel normaal namelijk

Hoezo zo dat niet normaal zijn, iedereen heeft een geslachtsdeel en in de pubertijd kan je er nieuwschierig naar zijn. Je hoeft toch niet preuts te zijn?


lijkt me geen goed idee om te vragen. Is niet heel normaal namelijk

Hoezo zo dat niet normaal zijn, iedereen heeft een geslachtsdeel en in de pubertijd kan je er nieuwschierig naar zijn. Je hoeft toch niet preuts te zijn?

Het is raar, omdat het geen oke situatie is als iemands (nep) vader zijn geslachtsdeel zou laten zien als een kind daar om vraagt. Seksule situaties tussen volwassene en kind zijn nooit oke.

Sure je kan nieuwsgierig zijn maar dat betekent niet dat daar naar handelen oke is.


Reageer