Skip to main content

Hi  ben een jongen van 12 maar ben zo lang als een 16 jarige, ben ook benieuwd of mijne net zo lang is als 15-16 jarige?

Wat hoe bedoel je?

Bedoel je lengte of lul lengte?

Je kan zoiezo gemiddelde opzoeken van jouw leeftijd en die van 16 jarige en dan vergelijken?


is een mooi topic waar genoeg info te vinden om dat te checken


Wat hoe bedoel je?

Ik bedoel zegmaar gewoon de lengte , hoe ik ben benieuwd hoe lang die van andere 16-15 jarige is 


Hey Stijn, iedereen heeft een andere lengte..ik ben 17 en de mijne is 13 cm. Maar dat zegt niks over hoe lang die van een andere jongen is van 16/17. Kan korter zijn maar denk meestal ietsje langer. Hoeveel cm is de jouwe dan?


Mijne is 8 cm normaal???


@Stijn- voor een 12 jarige zeker.  Je bent dus al aan het groeien, dus je lul groeit straks ook wel. Maak je niet druk. komt allemaal goed.

 


Bedoel je met normaal slap???

Slap zegt namelijk helemaal niks, als je een jongen ziet met een grote bult in zn onderbroek kan het misschien zien dat die maar 2cm groeit wanneer hij stijf wordt en een jongen met een slappe van 8cm kan het wel dat ie 10 cm groeit (al is dat wel heel overdreven kan het wel)

Slappe hoe je je dus geenzorgen om te maken. Zoiezo hoe je niet echt zorgen te maken over je lengte want zoiezo groeit ie nog wel (al helemaal als je nog maar 12 ben) en je kan er voor de rest niks aan doen behalve wachten


Reageer