Skip to main content

Heyyy ik ben 13 jaar en men lul is 18cm stijf is dat kleiner dan normaal?

Je moet juist meten - bovenkant van buik tot topje eikel zonder vel 
Gemiddelden: 
Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm
Uitzonderingen mogelijk


18 cm is heel groot voor een 13 jarige. Maar niet je ballen erbij meten gewoon van boven van je schaamhaar tot het topje.

 


Hoi, dat ik zeker groot (als het echt waar is😉)

gemiddelde lengte van een 13 jarige is ongeveer 12cm stijf. Gemiddelde van een volwassen nederlander rond de 16cm. Wij. Zijn een van de grootste van europa. Belangrijk is dat je niet je ballen meet. Van het begin bij de schaamstreek, tot en met het puntje van de eikel.

en uiteindelijk maakt size echt niet uit. Uit onderzoek blijkt dat de meest vrouwen 12cm al prima vinden, en 15cm de ideale maat. Ook is het zo dat bij een vrouw voor sexuele stimulatie de dikte belangrijker is dan de lengte.

in ieder geval. Maak je geen zorgen om je lengte!


Hoi dat is zeker best groot.

Ik ben 16 jaar en heb zelf een grootte 14 cm slap en 20.5 cm in erectie.  Van mijn PAgeërfd 😂 hij is LATINO  Portugees gemix met AFRO bloed. Ik heb ook een dik vet eikel als een champignon. 

Maar ik schaam me ervoor bv de jongens op de internaat die zie je elke dag onder de douches.  Mijn gymleraar heeft hem natuurlijk ook gezien die moest erom lachen. ..als je naakt loopt of rent slingert die een beetje op en neer .

Het duurt ook wat langer de erectie voordat al het bloed erin stroom.  


Ik ben 14 en heb slap 8 cm en stijf 12 cm is dat klein??


@K010 kijk hierboven bij de tabel gemiddelden (is gemideld dus kan kleiner of groter zijn snapjewel)


Reageer