yooo ik zelf doe mijn lul altijd naar boven, als hij dan stijf word valt het niet zo erg op. Als hij stijf is komt hij wel altijd boven mijn broek en onderbroek uit. Alleen zie je dan geen overduidelijke bobbel. Maar als hij slap is en ik ben bijvoorbeeld aan het lopen of rennen valt hij soms in mijn linker of rechter onderbroekspijp. Dus als ik dan bijvoorbeeld ren met training komt hij door de schuivingen uit mijn pijp van mijn onderbroek en dan zie je hem echt heel erg zitten. Meestal word ik dan ook gelijk stijf en ik wil niet dat iedereen mijn stijve lul kan zien. Dus wat is jou eigen ervaring? En hoe draag jij je lul in je onderbroek? En is er een manier om mijn lul steviger naar boven gericht te houden? Ik draag nu de onderbroeken van calvin klein en puma. Mijn lul is slap 14 cm en stijf 19cm en ik ben 16 jaar, dus ik kan niet zomaar slips of iets kopen zonder dat mijn ouders het opmerken.
Bladzijde 1 / 1
waar jij je mee bezig houd zeg, alle forums staan vol met dit - niemand kijkt naar je lul
en met 16 kan je toch echt wel je eigen kleren kopen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.