Hoi allemaal, juist heb ik een klein gaatje in mijn knuffel gesneden, en mijn lul er in gedaan. Daarna gewoon op en neer met de knuffel. Het voelde heel goed en echt leuk. Ben ik de enige die dit doet of? Trouwens, echt een aanrader!
Hoi allemaal, juist heb ik een klein gaatje in mijn knuffel gesneden, en mijn lul er in gedaan. Daarna gewoon op en neer met de knuffel. Het voelde heel goed en echt leuk. Ben ik de enige die dit doet of? Trouwens, echt een aanrader!
Ik ben zelf n meisje en ik kan dus niks ergens insteken maar ik heb n grote beer idk wrm en daar beweeg ik als ik gel ben wel op en neer
Nee is helemaal niet raar, ik ken ook iemand die dat heeft gedaan
kom je ook klaar in de knuffel dan? Ik heb wel eens met mijn lul tegen een knuffel aangewreven.. Toen zat er wel allemaal cum aan de knuffel maar het was wel lekker
kom je ook klaar in de knuffel dan? Ik heb wel eens met mijn lul tegen een knuffel aangewreven.. Toen zat er wel allemaal cum aan de knuffel maar het was wel lekker
Ja ik kwam klaar in de knuffel, was wel leuk
ok ja, dat klinkt wel leuk maar vind je het niet vies dat er dan cum in die knuffel komt? dat gaat toch stinken?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.