Vraag

lul in knuffel

  • 31 March 2023
  • 5 reacties
  • 785 Bekeken

Hoi allemaal, juist heb ik een klein gaatje in mijn knuffel gesneden, en mijn lul er in gedaan. Daarna gewoon op en neer met de knuffel. Het voelde heel goed en echt leuk. Ben ik de enige die dit doet of? Trouwens, echt een aanrader!


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal, juist heb ik een klein gaatje in mijn knuffel gesneden, en mijn lul er in gedaan. Daarna gewoon op en neer met de knuffel. Het voelde heel goed en echt leuk. Ben ik de enige die dit doet of? Trouwens, echt een aanrader!

Ik ben zelf n meisje en ik kan dus niks ergens insteken maar ik heb n grote beer idk wrm en daar beweeg ik als ik gel ben wel op en neer

Reputatie 4
Badge +3

Nee is helemaal niet raar, ik ken ook iemand die dat heeft gedaan 

Reputatie 3
Badge +3

kom je ook klaar in de knuffel dan? Ik heb wel eens met mijn lul tegen een knuffel aangewreven.. Toen zat er wel allemaal cum aan de knuffel maar het was wel lekker

kom je ook klaar in de knuffel dan? Ik heb wel eens met mijn lul tegen een knuffel aangewreven.. Toen zat er wel allemaal cum aan de knuffel maar het was wel lekker

Ja ik kwam klaar in de knuffel, was wel leuk

Reputatie 3
Badge +3

ok ja, dat klinkt wel leuk maar vind je het niet vies dat er dan cum in die knuffel komt? dat gaat toch stinken?

Reageer