Skip to main content
Vraag

luiers verschonen

• March 22, 2026
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben incontinent en ik vroeg me af wie bij jullie jullie luiers verschoont dus hier een paar vragen.

1 leeftijd 

1.2 lengte piemel 

2 geslacht ( als je het wilt zeggen)

3. Wie verschoont jouw luier?

4. Word je wel eens opgewonden tijdens het verschonen?

5 waar word je verschoont 

6. Hoe doe je het met zwemmen?

7. Wat vind je verschoner ervan als ze zien dat je opgewonden bent

Hier vul ik hem zelf in

1 leeftijd 13

2 geslacht jongen

3. Mijn mentor, school arts, dokter, en bij Lo krijg ik een sport luier om door die docent.

4. Ja, soms krijg ik een stijve 

5. Ik word op school verschoont in de lerarenkamer is wel een beetje schaam want alle mensen zien dan je piemol en billen maarja

6 met zwemmen ga ik in een zwemluier en word ik verschoont door de badjuf

7 als ik een stijve heb thuis vinden me ouders het niet erg maar op school in lerarenkamer is het echt heel erg beschamend meestal mag ik dan ff alleen tot het weg gaat of ik ga als ze weg zijn met mijn velletje spelen en dan gaat het daarna weg maar sommige meesters en juffen vinden het gewoon normaal en gaan gewoon door 

5 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 22, 2026

Ik ben incontinent en ik vroeg me af wie bij jullie jullie luiers verschoont dus hier een paar vragen.

1 leeftijd 15 jaar

1.2 lengte piemel heb ik niet

2 geslacht ( als je het wilt zeggen) meisje

3. Wie verschoont jouw luier? Mijn moeder of vriendin

4. Word je wel eens opgewonden tijdens het verschonen?bij me moeder nooit gedaan maar 1 keer bij me vriendin wel ze had net gedoucht maar haar bh had ze niet goed aan gedaan en toen ze goed wou leggen kwam.haar borst in mijn gezicht en heb toen voor de grap hem in me mond gedaan net of ik er uit ging drinken. 

Gelukkig vond ze het ook grappig .

5 waar word je verschoont ? Op bed of op een verschoontafel die staat bij ons 

6. Hoe doe je het met zwemmen? Heb een incontinentie zwempak

7. Wat vind je verschoner ervan als ze zien dat je opgewonden bent vond ze wel leuk en speelde toen een beetje mee wil je er uit drinken zei ze toen maar ik zag dat het haar ook opwond want zag haar onderbroek ook een beetje nat worden..

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 24, 2026

leeftijd  14

1.2 lengte piemel  geen idee

2 geslacht ( als je het wilt zeggen) j

3. Wie verschoont jouw luier? Mijn moeder mijn leerkrachten en soms een klasgenoot

4. Word je wel eens opgewonden tijdens het verschonen? Ja

5 waar word je verschoont  thuis op school of in het openbaar

6. Hoe doe je het met zwemmen? Gewoon met zwem luiers

7. Wat vind je verschoner ervan als ze zien dat je opgewonden bent

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 24, 2026

1 leeftijd  15

2 lengte piemel heb ik niet 

2 geslacht ( als je het wilt zeggen)Girl!

3. Wie verschoont jouw luier? Ik zelf, mijn zus, vriendin of mama

4. Word je wel eens opgewonden tijdens het verschonen? Nee meestal niet misschien een keer met mijn vriendin 

5 waar word je verschoont Meestal op bed

6. Hoe doe je het met zwemmen? Ik draag geen luiers in het zwembad 

7. Wat vind je verschoner ervan als ze zien dat je opgewonden bent Mijn vriendin is zelf een DL dus zij is zelf ook behoorlijk opgewonden als ze mij verschoond en ja bij mijn zus en mama ben ik eigenlijk nooit opgewonden 

(Weet niet hoe dat gaat met boys maar kan je de luier wel omdoen als je een stijve hebr?)

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 25, 2026

Hey, ik vind dit topic heel erg interessant. Ik zelf word niet verschoont en ik moet ook geen luiers dragen. Ik draag er soms omdat het me zeer opgewonden maakt. Ik vraag mij af hoe het voor jullie is om verschoont te worden. Ik zou heel graag zelf verschoont worden. Wat zouden jullie doen als jullie alleen in het openbaar zijn en jullie moeten verschoont worden, zouden jullie een vreemde vragen?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 26, 2026

@Horny guy nee nooit alleen me moeder en me vriendin doen het. Geen haar op me hoofd die een vreemde me laat verschonen. 

En heel soms helpt me zusje me net als we samen gaan zwemmen.

Maar meestal redden me luiers het wel tot ik thuis ben