Skip to main content

Hoi hoi, ik  draag graag luiers. Want dat vind ik lekker! 

Mensen die denken eeelww raar

Nee doe niet zo wij tbdlers vinden het lekker en of voelt het veilig dus laat ons ons ding doen! Mis is vapen jouw ding waarbij wij denken elww

Ik draag ook luiers en ik hou er van! Ik wou dat ik meer tieners kon ontmoeten die ze droegen! 

Ik draag ook nog luiers. In eerste lijn omdat het moet, maar om eerlijk te zijn ben ik er ook heel erg aangewend geraakt door de jaren. Heel erg vind ik het niet meer om eerlijk te zijn... 

Iedereen in zijn waarde laten is belangrijk, met of zonder luiers of andere soms rare hobbies of voorliefdes.

groetjes van een andere luierdraagster!

Ik ben ook een luier liefhebber ook draag ze graag 

en hou van vrouwen sokken en voeten.

Leuk voor jou, maar wat heeft dit te doen met seksualiteit en waarom is dit een ‘vraag’?

Dit heeft met seksualiteit te maken omdat het een fetisj is en dat is seksueel

Dit heeft met seksualiteit te maken omdat het een fetisj is en dat is seksueel

Luiers heb ik tegenwoordig 's nachts én overdag nodig. Liever had ik geen last van incontinentie maarja hopelijk kunnen we het verminderen met fysiotherapie. Maar luiers heb ik eigenlijk nooit erg gevonden. Ze kunnen seksueel voor mij zijn maar tegenwoordig geven ze mij meer een fijn rustgevend gevoel en is het niet meer seksueel. Dus @Digo ik ben het niet helemaal eens met je uitspraak.

Hallo @Linne01 ,

Hoeveel plasjes kunnen de luier bij jou ongeveer opvangen?

Hallo @Linne01 ,

Hoeveel plasjes kunnen de luier bij jou ongeveer opvangen?

De luierbroekjes van Always die ik overdag draag kunnen (denk ik) 1 grote plas hebben. En de Tena Slip luiers 3-4 ongeveer in De Ultima misschien nog 1 plas meer. Ik heb ook wel eens een ABDL-luier om en deze kunnen meer hebben maar deze heb ik nooit zo lang gedragen dat ze verschoond moesten worden (meestal verschoonde ik ze omdat ze niet meer lekker zaten maar ze waren nog lang niet vol) Ik denk dat je ze misschien wel 24-uur zou kunnen dragen. Hoe zit dat met de InControl luiers die jij gebruikt hoeveel kunnen die ongeveer hebben?

Liefs Linne 😘

De luierbroekjes van Always die ik overdag draag kunnen (denk ik) 1 grote plas hebben. En de Tena Slip luiers 3-4 ongeveer in De Ultima misschien nog 1 plas meer. Ik heb ook wel eens een ABDL-luier om en deze kunnen meer hebben maar deze heb ik nooit zo lang gedragen dat ze verschoond moesten worden (meestal verschoonde ik ze omdat ze niet meer lekker zaten maar ze waren nog lang niet vol) Ik denk dat je ze misschien wel 24-uur zou kunnen dragen. Hoe zit dat met de InControl luiers die jij gebruikt hoeveel kunnen die ongeveer hebben?

Liefs Linne 😘

Dankjewel voor de reactie! Ik denk dat het inderdaad wel verstandig is om de luier niet te lang om te houden, alhoewel er wel luiers zijn waarvan beweerd wordt dat ze tot 12 uur mee zouden kunnen gaan, maar of je dat ook echt gaat redden en wel fijn zit is zeer de vraag. 24-uur is echt mega lang. Ik probeer te voorkomen dat de luiers te vol of te zwaar worden. Maar de InControl kan voor zover ik weet  ongeveer 3-5 plasjes opvangen!

Liefs Melissa 😘

Reageer