Skip to main content
Vraag

Luiers kopen

• 19 maart 2025
  • 7 reacties
  • 339 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik  ben jongen 16 en ik wil echt graag luiers dragen, niet omdat ik in mijn bed plas maar ik vind het echt heel erg kinky en het gevoel ervan lijkt me echt heel lekker. Iemand had mij DryNites van kruidvat aangeraden maar ik denk dat die te klein zijn want ik ben best groot. Ik wil eigenlijk ook geen broekjes maar echte luiers want ik vind het gevoel daarvan echt lekker. 

Hoop dat iemand me kan helpen.

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 21 maart 2025

Heb met drynites best slechte ervaring. Draag voornamelijk tena slip, crinklz, betterdry, straight-up en nog wat merken en abdl luiers. 

kan je aanraden om proefpakket te bestellen via de tena site of id site. Maar je kan ook langs de appo en dan een paar maten en diktes proberen. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 116 reacties
  • 21 maart 2025

Je kunt ze bestellen online en dan ergens anders aan laten komen  zo kun je ander luiers bestellen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 25 maart 2025

Ik word ook best geil van luiers, ik had aan men moeder gevraagd om er is mee te nemen  en dat heeft ze gedaan. Ik heb er al in geplast en kaka in gedaan. Beide zijn geweldig alleen wel vervelend om op te ruimen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 25 maart 2025

Ik  vind best geil als jonge lekker met  je rondingen  🍒speelt en de tepels👙 aan af zit te zuigen zijn 

Forum|alt.badge.img+1

Heyy

@Sannelief ik denk dat je een beetje off-topic gaat.

@Goedsnik , wat voor luiers zoek je? Volwassene luiers of kinderluiers? Ik heb er zelf weinig verstand van maar je kan natuurlijk ook nog altijd ChatGPT om hulp vragen ;)

Groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Het liefst kinderluiers maar die passen mij sowieso niet meer.  Ik heb zo een oude man gevoel bij volwassene luiers.

Forum|alt.badge.img+1

Heyy,

Misschien zijn er ook ‘tussen maten’ qua luiers? 

Er zijn dacht ik ook jeugdluiers maar ik weet het niet zeker.. 

Nog suc6 met de zoektocht en ik hoop dat anderen je kunnen helpen :)

Groetjessss

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen