Luiers geil

  • 7 January 2024
  • 10 reacties
  • 905 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hey iedereen,

Ik vind het echt heel raar van mezelf maar ik wil wel echt eens een luier omdoen en daar dan expres in plassen ik weet niet waarom maar ja lijkt geil. vinden jullie ook?


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik wil dat ook als ik geil ben maar heb geen luiers helaas 

Reputatie 1
Badge

Lijkt me ook lekker om te doen

Badge

heb ik ook wel eens 

ja zou best kunnen

Reputatie 5
Badge +3

Ik draag luiers vanwege bedplassen. Ik vind bewust plassen in mijn luiers wel een fijn gevoel maar ik weet niet echt of ik er echt geil van wordt ...is meer het gevoel van volledige ontspanning. En voelt wel een beetje stout en die spanning vind ik wel een beetje geil.

Hey je bent niet de enige ik plas in bed maar draag de luiers ook overdag! Ik zie de laatste tijd dat het dragen van luiers bij kinderen echt stijgt dus het is hartstikke normaal. Koop drynites dat zijn de beste voor tieners

Reputatie 4
Badge +1

Dat lijkt mij zelfs zo geil dat ik deze nacht heb gedroomd dat er zo een spel was en als je was gewonnen kreeg je een XXXXL pak luiers zo voor heel jou leven en dat was zo zalig! Hebben jullie ideeën hoe ik aan luiers geraak van mijn maat zonder dat mijn ouders het te weten komen? En als die gebruikt is en je ouders mogen dat niet weten waar gooi je die dan weg?? Ik heb jullie hulp echt nodig pls help mij 😭

 

Pls iemand snel zeg welke en hoe want ik ga over een uur ofzo winkelen PS ik heb cash geld dus mijn ouders kunnen niet zien wat ik heb uitgegeven. 

Reputatie 5
Badge +3

Het ligt eraan wat voor luiers je wilt hebben echte babyluiers zal je wss niet meer passen en ben je eigenlijk aangewezen op luierbroekjes van DryNites, huismerk pyjama broekjes, of misschien luierbroekjes van Tena of Always (wordt alleen niet overal verkocht).  Als je grotere luiers wilt kopen met plakstrips kan je deze alleen kopen bij een apotheek.

Misschien ken je iemand die voor jou online wilt bestellen en het dan laat bezorgen op een afhaalpunt. Dan betaal je hem/ haar het bedrag en hij besteld op jou naam zodat jij het zelf kan ophalen bij een afhaalpunt.

En gebruikte luiers misschien gelijk de volgende dag in je shooltas meenemen en onderweg in een openbare container/ vuilnisbak deponeren.

Reputatie 4
Badge +1

@Linne01  echt heel erg bedankt 🥰

Reputatie 1
Badge

@Anoniem.Mens 
Denk dat je bij een drogist wel luiers hebt voor volwassenen en als je ze weg wilt gooien moet je ze gwn buiten ergens in een prullenbak gooien. Lijkt me ook zo geil om een keertje te doen

Reageer