heyy, ik wil heel graag een ik mijn behoefte in een luier doen. Ik wil alleen niet zo veel uitgeven aan de luiers, maar ze moeten mijn behoefte natuurlijk wel opvangen...Daarom zou het fijn zijn als jullie me advies willen geven voor welke luiers. Ik ben 12 jaar, meisje en 155 cm lang. Ik heb bij de etos, kruidvat en drynites al gekeken maar ik weet niet of deze goed zijn, dus graag wat advies.
Geen flauw idee, ofwel test je gewoon verschillende luiers uit, ofwel zoek je recensies op van de verschillende luiers en dan kan je zien welke het meest geschikt is voor jou.
Heyy,
ik ben 14 en gebruik zelf tena of betterdry voor bedplassen
Waarom wil je graag je behoefte doen in een luier als ik vragen mag?
Liefs fleur
Hoi, ik weet dat ik geduld moeten hebben, maar ik kan zometeen luiers kopen. Dus welke moet ik halen, kan bijvoorbeeld bij kruidvat en etos
Om te proberen kan je DryNites proberen deze zullen qua maat wel goed zijn maar de absorptie vind ik minder. Je kan er kleine beetjes in plassen maar in 1x je blaas te legen in deze luierbroekjes raad ik af (grote kans op lekken). Mogelijk dat je Pampers (mt 7 of of miss Kruidvat (mt7) nog past. Maar dat weet ik niet zeker omdat ik niet weet hoeveel je weegt en wat je heupomvang is. Ik zelf draag overdag luierbroekjes van Always en 's nachts Tena luiers met plakstrips ( Utima ).
Liefs Linne 😘
Ik hoop dat je er iets aan hebt suc6!
Laat vooral weten als het gelukt is.
Liefs Linne
Hey! drynites vind ik nogsteeds fijne luiers om overdag weleens te dragen. maar ik draag tegenwoordig alleen nog maar abena slips. deze zijn volgens mij alleen te bestellen dus dat word lastig voor je denk ik… Wat
Onnodige quote verwijderd
Heyy ik ben ene jongen 13 en drynites zijn perfect en kunnen veel dragen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.