Vraag

luiers dragen aan moeder vertellen?

  • 1 April 2024
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen van 15 en draag al iets meer dan een jaar luiers omdat ik in bed plas. Maar tegenwoordig is het bedplassen een beetje afgenomen en draag ik de luiers meer omdat ik het fijn vind, ik vind het een lekker gevoel worden en plas dus soms ook voor me plezier in de luiers. Maar moet ik dit aan mijn moeder vertellen aangezien zij de luiers voor me koopt? 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb dat ook gehad, ik zou tenzij je er al verslaafd aan bent nog eff doorgaan tot je debkt dit word verslavend en als je denkt fuck dit is eig al beschamend dat zeg je tegen je moeder het gaat goed je kunt ook zeggen dat je nu wacht op een paar pakken, deze opmaakt en als ze weer nieuwe wil kopen dat je dan zegt dat het goed gaat, ik zal niet zeggen dat het al een tijdje goed gaat in bed maar als je wil stoppen doe dit en anders ja, miss wachten tot je 16 ben ofz?

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik snap dat je graag eerlijk wilt zijn tegen over je ouders. Ik weet niet hoe ze zullen reageren als je vertelt dat je eigenlijk luiers wilt blijven dragen ookal heb je ze niet meer nodig. Ik zou het eng vinden om te vertellen maar zo'n geheim delen met je ouders is wel laten zien dat je hun volledig vertrouwd. Ik plas soms ook expres in mijn luiers maar dat is meestal in de ochtend als mijn nachtluier dan toch al meestal nat is... ik snap het gevoel wel dat je het fijn vind. Maar om dit aan mijn ouders te vertellen zou ik niet durven. Misschien gewoon een gesprek aangaan met je ouders en eerlijk vertellen wat je voelt en misschien pakken ze het wel heel goed op willen ze je graag helpen... Ik wens je veel succes

Liefs Linne

Reputatie 2
Badge

Hoi ik ben een jongen van 15 en draag al iets meer dan een jaar luiers omdat ik in bed plas. Maar tegenwoordig is het bedplassen een beetje afgenomen en draag ik de luiers meer omdat ik het fijn vind, ik vind het een lekker gevoel worden en plas dus soms ook voor me plezier in de luiers. Maar moet ik dit aan mijn moeder vertellen aangezien zij de luiers voor me koopt? 

 

Ik zou het niet vertellen, maar wel alvast vragen of je niet alvast betere luiers dan drynites kan krijgen.

Ik draag zelf Tena Slip active fit small. En bij mij is het bedplassen ook minder geworden, en ik vind het ook fijn, maar ik ga dat niet vertellen, anders zijn mijn luiers weg voor ik het weet. 

Reageer