Vraag

luiers dragen

  • 15 July 2023
  • 7 reacties
  • 744 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een vraag. Ik draag nu al een lange tijd luiers omdat ik er een fettish voor heb denk. Maar zijn er ook andere hier die luiers dragen? En welk merk en waarom? Dankjewel voor het antwoorden.


7 reacties

-onnodige quote verwijderd-

Ik draag geen luiers maar waarom vind je dat zo fijn?

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag ook nog altijd luiers. Wanneer ik die niet zou dragen zou bijna iedere nacht mijn bed nat worden. Heel enkele nachten blijf ik helemaal droog maar 9/10 nachten wordt mijn luier nat.

Ik heb verschillende luiers zowel dikkere als dunner maar allemaal met plakstrips omdat die beter passen en minder lekken. Het liefste heb ik welke met een plastic buiten laag die vind ik veiliger voelen en droger voelen als de cotton feel dingen. Momenteel heb ik welke van Tena en welke van Abriform, omdat ik het toch niet hoef te verbergen vind ik dikke luiers wel prima..

Ik vind vooral de zekerheid die een dikkere luier mij geeft fijn, het gevoel van de luier tussen mijn benen stoort mij ook niet echt. Wanneer ik hem bewust gebruik wat ik soms doe voelt dat heel stout. Echt alsof je iets doet wat niet mag zegmaar, dat is best een kick soms..

Welke luiers hebben jullie en hoe ben je zo geïnteresseerd geraakt?

Liefs, Anoniemste Meisje

Ik ben een meisje van 13 en draag zelf geen luiers maar vind het wel geil om een nat geplaste onderbroek te dragen dus snap het ergens wel het voelt inderdaad heel stout zoals @Anoniemste meisje ook zegt omdat je iets doet wat niet eigenlijk niet mag 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details. 
Hiermee ga je off-topic.

Hoihoi

 

Ik draag ook nog luiers snachts en overdag. Overdag draag ik pampers in een grote maat (ik heb kleine billen dus die pas ik nog) en snachts draag ik DryNites dat zijn luiers zonder plakkertjes die je gewoon kunt aan doen als een slipje

Badge

Ik neem aan dat je ze niet voor de lol draagt, want tenzij je één of andere blaas ziekte heb, vind ik het niet zo normaal als je luiers draagt. Volgens mij zijn luiers best wel duur dus misschien kan je maandverband proberen, die zijn een stuk goedkoper. 

@Noa- ik draag zelf ook drynites! 
 

@Anomiempje2008 leuk om te horen dat jij ook nog DryNites luierbroekjes draagt! Ik zelf draag ze meestal alleen snachts tenzij ik geen pak pampers meer heb liggen. Als ik snachts geen DryNites draag is vaak mijn bed sochtends nat… Overdag draag ik normaal gesproken de hele dag pampers en verschoont mama me om me een nieuwe pamper om te doen. Als je verder nog vragen hebt antwoord ik ze graag :)

Reageer