Vraag

luiers

  • 18 March 2024
  • 4 reacties
  • 510 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Ik vind het dus lekker om luiers te dragen alleen ik weet. Niet hoe ik ze weg moet gooien en hoevaak kan je in 1 luier plassen ( drynites ) 


4 reacties

Badge

Bij drynites lekte bij mij echt na 2 x al , ik adviseer je tena slip te kopen dan kan je de hele dag met n volle lopen

Reputatie 4
Badge +1

DryNites kunnen niet erg veel opnemen na 1 keer plassen zitten ze vol. Toen ik begon met bedplassen kreeg ik deze broekjes maar ze lekten vrijwel elke nacht waardoor mijn bed alsnog nat werd. Ik draag tegenwoordig Tena luiers en deze zijn veel beter. Ook als ik veel heb geplast 's nachts is mijn bed in de ochtend nog steeds lekker droog🥰 en kan ik gewoon lekker uitslapen.

Reputatie 1
Badge

DryNites kunnen niet erg veel opnemen na 1 keer plassen zitten ze vol. Toen ik begon met bedplassen kreeg ik deze broekjes maar ze lekten vrijwel elke nacht waardoor mijn bed alsnog nat werd. Ik draag tegenwoordig Tena luiers en deze zijn veel beter. Ook als ik veel heb geplast 's nachts is mijn bed in de ochtend nog steeds lekker droog🥰 en kan ik gewoon lekker uitslapen.

Waar kan ik deze kopen en hoe duur zijn ze (kan ze niet online kopen)

Reputatie 4
Badge +1

 

...

Waar kan ik deze kopen en hoe duur zijn ze (kan ze niet online kopen)

 

Deze luiers zijn alleen te koop bij een apotheek. Maar mijn ouders bestellen ze online voor mij. Ze kosten rond de €25 voor Maxi luiers (24st.) en €32 voor Ultima luiers(21st.)

Reageer