luier kink ???

  • 29 October 2021
  • 22 reacties
  • 1224 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Dit is een topic voor iedereen die ervan houdt om luiers te dragen ik zelf vind het heerlijk deel hier gerust je ervaring en kennis er is altijd iets te leren 


22 reacties

Drynite 8-15 jaar is niet heel goed in het opnemen van vocht en lekt snel door. 

Luiers van betterdry zijn veel beter en nemen dik 4 liter vocht op. 

Reputatie 1
Badge

Zelf gebruik ik al een paar jaar de TENA Men Active Fit Pants dr zijn wel goed en erg makkelijk te krijgen maar ik vind het erg jammer dat ze vrij dun zijn daarom als ik ze draag draag ik er 2 dat zit gewoon lekkerder 

 

Badge

Ik ben 14 en Ik draag ook elke dag een luier 24 uur per dag 7 dagen moet ik een luier aan maar ik vind het niet erg hoor en het is ook een heel lekker gevoel om een luier aan te hebben wand dat komt omdat ik incontinent ben 

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag niet alle 24 uur, maar wel nog iedere nacht omdat anders mijn bed nat word. De broekjes die ik eerst had lekten nog af en toe, maar sinds ik echte luiers van Tena heb gebeurd dat niet meer.

Vaak blijf ik in de ochtend in mijn luier lopen tot ik onder de douche word gestuurd en tot die tijd gebruik ik mijn luier eigenlijk ook. Soms tijdens een lange autorit of op vakantie krijg ik ook een luier om voor de zekerheid. Zelf vind ik dat geen probleem, niemand kent mij daar toch en ik hen geen stres.

Hoe is dat bij jullie zijn jullie ouders ook makkelijk en houd je de luier ook langer aan dan nodig is na het slapen bijvoorbeeld?

Reputatie 1
Badge

Ik draag zowel overdag als ‘s nachts luiers. In het weekend houd ik mijn nachtluier wel langer aan als ik al wakker ben.
Overdag mag ik mezelf nu verschonen. Mama zorgt ervoor dat er altijd voldoende pampers in mijn schuif liggen.

Mijn nachtluier doet zij wel bij me om omdat die dikker is.  Als ik bij mijn vriendin blijf slapen doet zij het en dan doe ik er een bij haar om. Zij vindt luiers helemaal geweldig.

 

Reputatie 4
Badge +2

Het lijk me mega wanneer mijn vriendje later mijn luiers ook geweldig vind en er geen probleem mee heeft dat ik ze draag. Misschien vind ik wel een vriendje dat ze zelf ook nog draagt. Moet jou vriendin ze ook nog dragen of vind ze het leuk dat jij ze draagt en ze jou een om mag doen en zo zelf ook een dragen  kan?  Gebruiken jullie hem beide dan ook in het weekend zo lang je hem draagt dus op de bank voor de tv tot dat je onder de douche gaat of dat niet en merk je er nog iets van als je moet of zijn jullie beide altijd helemaal lek.
Bij mijn nacht luier doet mijn mama hem alleen om als ik daar zelf geen zin in heb en er om vraag. Verder doe ik het anders gewoon zelf. Ik ben wel alleen in de nacht lek. Overdag vind ik het makkelijk en plas ik soms gewoon bewust omdat ik te lui ben om op te staan.

Reputatie 1
Badge

Ik doe altijd alles in mijn luier. Mijn vriendin draagt ze enkel omdat ze het leuk vindt. Haar ouders willen ze niet voor haar kopen daarom draagt ze enkel als ze bij mij is. 
 

De luiers van Tena heb ik vroeger ook gehad maar nu koopt mama er met plastiek buitenkant. 

Reputatie 4
Badge +2

De Tena luiers die ik heb hebben ook een plastic buiten laag. Ik heb de Tena maxi active fit. Ik vind die luiers met zo‘n stof buiten kant lang niet zo prettig. De laatste keer heeft mijn moeder ook andere luiers mee besteld, die zijn dikker en minder saai dan mijn normale Tena luiers. Welke heb jij met plastic buitenkant? Als je vriendin ze draagt omdat ze dat wil, gebruik ze die dan ook net als jou  of dat niet?

@Anoniemste meisje 
welke "minder saaie" luiers heb je???

Reputatie 4
Badge +2

Mijn mama heeft allemaal verschillende besteld, sommige zijn me eigenlijk te kinderachtig maargoed ik had er zelf om gevraagd. Ik had een tijd terug gezegd dat ik mijn luiers er te ziekenhuisachtig uit vind zien en als grapje heeft ze toen allemaal verschillende besteld. 

Ik heb hier luiers met beertjes en witte tijgertjes, Crinklz staat op die verpakking. Ik heb witte met apen, leeuwen, giraffen en zebra’s erop die heten Safari luiers en ik heb Cushies luiers met verschillende symbooltjes erop. Maar deze doe ik alleen aan als er geen vriendinnen bij zijn. Ik schaam me namelijk toch wel voor de kinderlijke plaatjes en kleurtjes maar van mijn mama moet ik deze nu ze er zijn ook dragen.

Ik heb ook nog welke met zo verschillende kleuren zonder vast patroon erop, zoals je dat soms ook op van die geverfde T-shirts ziet MegaMax staat op die verpakking. Eigenlijk zijn die mijn favoriet omdat ze minder saai zijn en niet zo extreem kinderlijk. Hebben jullie ook nog andere luiers en hoe zou jullie mama reageren, zou die ook andere bestellen als jullie er om vragen? 

Reputatie 1
Badge

Ik draag de betterdry m10. Ze zijn gewoon wit maar wel lekker dik. Mijn vriendin draagt dezelfde dan

-tekst verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9

-onnodige quotes verwijderd-

Jij boft maar hoor met zo'n vriendin

Reputatie 1
Badge +1

De ik draag ook 24 uur een luier 7 daag en ik vind het ook niet erg hoor om een luier de Draag

 

 

 

Reputatie 1
Badge

De tekst is verwijderd door de Kindertelefoon vanwege de  regels

 

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.

 

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

Groeten,

Anne

De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +2

Dat weet ken ik allemaal niet hoor wat jij nu zegt. Ik dacht dat het topic over luiers ging.

Je ouders vertellen is wel het makkelijkst dan hoef je niets stiekem te doen. Ik ben zelf heel blij dat ik niets hoef te verstoppen en mijn ouders het ok vinden dat ik voor het bedplassen luiers draag. Anders moet je zelf broekjes kopen of bij een appotheek vragen ofzo.

Reputatie 1
Badge

Dat klopt voornamelijk over luiers maar luier kink is iets meer maar idk dat kwam ik tegen op Google en ik dacht ik vraag het aan jullie 

Reputatie 1
Badge

Ik bel langs een Kruidvat een Etos een lokale Drogisterij geweest die Tena luiers hebben ze niet wel erg jamer Ze hebben alleen pull-ups Is er misschien een andere manier om die te krijgen 

Badge

Ik was ook al benieuwd of iemand hier wist als je bij een apotheek kan gaan en los tena luiers kan kopen?

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat het wel spannend is, maar wanneer je perse wilt kun je zeggen dat je ze vergeten bent maar wel nog nodig bent. Als ze dan vragen welke wil je hebben kun je zeggen, van die dikke met plakstrips, die broekjes had ik ook maar die lekken altijd. Eentje of een proef pakketje is voldoende in dat geval kun je zeggen.

Wanneer je niet wil zeggen dat het voor jou is kun je nog altijd zeggen dat het voor je oma is ofzo. Je bent gestuurd om voor haar de Tena Maxi slip te halen, met van die plakkers. Waarschijnlijk krijg je dan wel een heel pak, tezij je vraagt of ze een of twee stuks hebben.

Succes ben benieuwd of het lukt en je dapper genoeg bent hoor!

Badge

Ik denk dat het wel spannend is, maar wanneer je perse wilt kun je zeggen dat je ze vergeten bent maar wel nog nodig bent. Als ze dan vragen welke wil je hebben kun je zeggen, van die dikke met plakstrips, die broekjes had ik ook maar die lekken altijd. Eentje of een proef pakketje is voldoende in dat geval kun je zeggen.

Wanneer je niet wil zeggen dat het voor jou is kun je nog altijd zeggen dat het voor je oma is ofzo. Je bent gestuurd om voor haar de Tena Maxi slip te halen, met van die plakkers. Waarschijnlijk krijg je dan wel een heel pak, tezij je vraagt of ze een of twee stuks hebben.

Succes ben benieuwd of het lukt en je dapper genoeg bent hoor!

Ik ben momenteel contact aan het nemen welke luiers ze hebben zodat ik zeker van me zaak zijn dat ze hebben wat ik wil de apotheek in mijn buurt had ze niet op voorraad ;(

hier iemand! helaas vinden mijn ouders het niet zo leuk…

BTW ik ben jongen van 15

Reputatie 4
Badge +1

Mijn mama heeft allemaal verschillende besteld, sommige zijn me eigenlijk te kinderachtig maargoed ik had er zelf om gevraagd. Ik had een tijd terug gezegd dat ik mijn luiers er te ziekenhuisachtig uit vind zien en als grapje heeft ze toen allemaal verschillende besteld. 

Ik heb hier luiers met beertjes en witte tijgertjes, Crinklz staat op die verpakking. Ik heb witte met apen, leeuwen, giraffen en zebra’s erop die heten Safari luiers en ik heb Cushies luiers met verschillende symbooltjes erop. Maar deze doe ik alleen aan als er geen vriendinnen bij zijn. Ik schaam me namelijk toch wel voor de kinderlijke plaatjes en kleurtjes maar van mijn mama moet ik deze nu ze er zijn ook dragen.

Ik heb ook nog welke met zo verschillende kleuren zonder vast patroon erop, zoals je dat soms ook op van die geverfde T-shirts ziet MegaMax staat op die verpakking. Eigenlijk zijn die mijn favoriet omdat ze minder saai zijn en niet zo extreem kinderlijk. Hebben jullie ook nog andere luiers en hoe zou jullie mama reageren, zou die ook andere bestellen als jullie er om vragen? 

Ik heb ook wel een paar keer luier met leuke kinderlijke prints besteld eigenlijk met precies dezelfde reden die jij had. Ik vind de Tena luiers gewoon wat saai eruit zien. Ik heb een aantal luiers van het merk Rearz en ABU geprobeerd,  Safari ken ik en ik heb ook leuke gehad met Dino's erop en ook eentje met Alpaca's. Op het moment heb ik van ABU: Little Kings en Little Pawz luiers deze vind ik ook super leuke prints. Een beetje kinderachtig zijn ze misschien wel maar eigenlijk vind ik dat best leuk omdat ik mezelf ook wel eens klein wil voelen. 

Reageer