Vraag

luier gaat stinken

  • 15 August 2023
  • 11 reacties
  • 1137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb even een vraag, ik ben nu 2 weken op vakantie maar droeg voor ik op vakantie ging nog luiers waar ik in had geplast alleen heb ik die niet weg gegooid en liggen die dus onder me bed. Ik las net ook dat het in het weekend in Nederland rond de 30 graden word. Gaan die luiers nu stinken? Ik heb op mijn kamer me ramen niet open alleen wel van die roosters boven me raam. Want ben bang dat als ik en me ouders thuis komen dat heel het huis stinkt… graag een reactie!!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Wat dacht je van weggooien 

@Aubien dat gaat toch niet als ik op vakantie ben en de luiers thuis.. de vraag is meer van denken jullie dat het gaat stinken

Reputatie 7
Badge +5

Sorry ik heb het idd verkeerd gelezen maar dat gaat zeker stinken

Reputatie 2
Badge

als je enkel hebt geplast gaat dat volgens mij wel meevallen. Tenzij je ze vol vol vol hebt geplast zodat dat ding niet meer kan drogen. Maar goed, misschien gaat je moeder wel eens poetsen tijdens je vakantie en vindt ze die toch. Wie spaart nu vuile luiers onder zijn bed :S

@teenager ik spaar ze niet maar ben nu met me ouders in het buitenland en ben bang dat me kamer of misschien zelfs het huis stinkt als ik thuis kom.. maar ik heb er niet heel veel in geplast en er staat nog een rooster boven me raam open waar frisse lucht door komt.. zou dat helpen?

Badge

Hoezo heb je luiwer aan dan

Reputatie 2
Badge

Heb je ze wel dichtgevouwen en geplakt? Of liggen ze open? 

Ik heb ook wel eens een gebruikte luier per ongeluk in mijn wasmand laten liggen. Je rook het niet na een week, maar wel als je aan de luier zelf rook. 

Voortaan gewoon in het afval gooien. 

@Thijsss hij ligt niet persee open, en hij ligt onder me bed in een la dus hij is ook nog eens afgesloten en er staat een rooster boven me raam open met frisse lucht.. dus zou dat helpen?

Reputatie 2
Badge

Hoe is het afgelopen?

Reputatie 2
Badge

ja zijn we nu wel benieud naar!

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb zo mn vermoedens hoe dat afgelopen is.....

Reageer