Vraag

luier dragen thuis en op school

  • 6 October 2021
  • 41 reacties
  • 3938 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Zijn er ook kinderen die luier draag op school en tuis ik en zusje wel ik 12 jaarijn zusje bijna 11 jaar zij draagt ook nog een luier

 


41 reacties

Badge +1

Meestel 2 op school en 3 thuis soms meer 

Reputatie 1
Badge +1

Ja ligt er net aan hoe moet dag is en van mijn zusje ook

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoe out ben jij dan

Badge +1

13 jij

Reputatie 1
Badge +1

12 en min zusje is 11

Badge +1

Goedemorgen 

Heb je wel is een vriendinnetje of vriend je had ik durf niet echt omdat ik een luier draag 

Zit je zusje op de zelfde school

Badge

Mag ik vragen waarom jullie een luier dragen?

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Ik daag een luier omdat niks kan ophouden en ik weet ook beter dat ik het draag en draag jij ze ook

Reputatie 1
Badge +1

Zijn jullie daar niet een beetje te oud voor? Dat je eind basisschool n begin middel bare nog een luier draagt?

Badge +1

Ik heb niet echt keus en ik ben niks anders gewend 

Badge +1

Hey Luukie, 

Ik was gisteren met mijn moeder weg en we stopte bij een benzinepomp en verschoonde mijn naast de auto op het gras iedereen zag mij . Doe jou ouders dat ook zo

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik daag een luier omdat niks kan ophouden en ik weet ook beter dat ik het draag en draag jij ze ook

Nee ik draag geen luierd

Zijn jullie daar niet een beetje te oud voor? Dat je eind basisschool n begin middel bare nog een luier draagt?

Sommige mensen moeten gewoon op latere leeftijd nog luiers dragen. Ik heb dat ook lang moeten doen, maar dat docenten hen verschonen en dat hij buiten op openbaar terrein verschoont word vind ik wel apart

Badge +1

Ik heb nog één aan moet zo douchen en dan krijg ik mijn nacht luier om

Reputatie 1
Badge +1

Wat is de verschil mee dan Ik heb altijd dezelfde luier aan

Reputatie 1
Badge +1

@Jort13 @Luukie 

 

Letten jullie erop dat dit geen chat word? (forumregel 8, chatten en bloggen is niet toegestaan)

 

Groetjes

Joram/De Kindertelefoon

Reageer