Vraag

luier dragen thuis en op school

  • 6 October 2021
  • 41 reacties
  • 3874 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Zijn er ook kinderen die luier draag op school en tuis ik en zusje wel ik 12 jaarijn zusje bijna 11 jaar zij draagt ook nog een luier

 


41 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik draag ze ook thuis en op school. Mijn vriendinnetje ook als ze bij ons thuis komt. Welke luiers dragen jullie naar school? Ik pampers 8

Reputatie 1
Badge +1

Ik gebruik tena slip kinderen luiers is dat

Ik heb vandaag drynite 8-15 jaar gekocht en deze passen me goed. Of het ook genoeg plas opneemt weet ik nog niet maar dit ga ik binnenkort testen. Ik heb ze vandaag namelijk pas gekocht

Badge +1

Ja ik draag ook elke dag luiers 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ja dat is toch niet erg dat doe ik ook mijn zusje ook volume 7 daag een luier aan ok op school

Badge +1

Wordt jij ook verschoond op school of doe je het zelf

Reputatie 1
Badge +1

Ja dat wordt op school gedaan door de juffrouw

 

Badge +1

Mijn mentor verschoond mijn

Maar zit jij nog op de basisschool 

Reputatie 1
Badge +1

Ik zit op Peugeot onderwijs We hebben alleen kleuren op school is in de klas oranje Ik ga niet naar de hogeschool

Badge +1

Oke ik zit gewoon in de eerste

Tussen lessen moet ik naar de lerarenkamer daar wordt ik verschoond alleen daar zitten wel is andere juffen en meesters dan schaam ik wel is ver al als ik een poepluier heb hoe heb jij dat ?

Of poep jij er niet in

Badge +1

Draag jij ook je hele leven luier ik ben niet anders gewend 

Reputatie 1
Badge +1

Ja

Badge +1

Alleen ik vind altijd leuk dat ik door mijn docent word verschoond heb jij die schaamte niet 

Badge +1

Vind je het niet erg dat je juf je luier verschoond  en wat voor luiers gebruik je 

Reputatie 1
Badge +1

Nee hoor dat vind ik niet erg dat doet ook bij andere kinderen dus ik ben niet de enigste tenanslip van grote kinderen

Reputatie 1
Badge +1

4. kinderen in de klas die dat ook hebben en luier draagen

Reputatie 1
Badge +1

3 meisjes in de klas 2 twee jongens ik en nog een andere jongen

Badge +1

Oke dat is nog wel wat 4 kinderen maar poep je ook nog in je luier

Reputatie 1
Badge +1

Ja had ik al gestuurd toch Ja soms zend te laat ben

Reputatie 1
Badge +1

Als ik veel buiten speelt gebeurt het vaak haha

Reputatie 1
Badge +1

En bij jouw op school ook nadelen kinder die een luier  draag in de klas

Badge +1

Hoe vaak word je op een dag verschoond 

Reputatie 1
Badge +1

Op school soms twee keer of drie keer en thuis ook twee keer tot drie keer ik hoef niet altijd naar school woensdag of vrijdag vrij van school

Reputatie 1
Badge +1

En hoevaak jij dan

Badge +1

Ik ben de enge in de klas die een luier draagt dat vindt ik wel vervelend dan ben je wel veel thuis 

Reageer