Vraag

logeren met vriendin

  • 4 May 2024
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy, ik heb een probleem, vragen jullie ook altijd aan een vriendin of ze op meisjes vallen of jongens? Of beide

maar is het raar als iemand het direct vraagt? 
 

ik zou wel eens willen weten hoe het is om met een meisje te logeren en willen zoenen en misschien ook wel meer🤭 

Heeft iemand daar ervaring mee? Of tips voor mij? 


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik zou het gwn eerlijk vragen. Misschien een gesprek aangaan of zij crushes heeft of wie ze de knapste jongen uit de klas vind bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld:" wie vind jij eigenlijk de knapste uit je klas, jongen of meisje maakt niet uit".

Of je gaat mensen met elkaar koppelen en dan als je haar met iemand koppelt vraag je: "oke je wilt met een jongen toch?" En anders zeg je "kan ook met een meisje als je wilt"

Hoop dat dit helpt,

Groetjesss

Reputatie 1
Badge

Je kan ook vragen of zij al verkering wil en wat ze dan allemaal wilt doen. Als ze dan zegt bijvoorbeeld zoenen dan kan je bijvoorbeeld zeggen dat jij dat ook wel wil proberen. 

Reputatie 6
Badge +4

Op het juiste moment vragen 

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik heb dit ook wel eens gehad waar ik graag wat dingen wilde proberen. Eerst vroeg ik gewoon of iemand op jongens of meisjes viel of dat ze het nog niet zeker wisten. Dan kan je daarna zeggen dat jij dat ook hebt en voorstellen af te spreken / logeren om het erover te hebben.  Als jullie het er daarover hebben kan je er een seksuele draai aan geven en experimenteren. Zo ging het bij mij iig. 

Reageer