Skip to main content
Vraag

Logeren met vriend

• 13 augustus 2021
  • 7 reacties
  • 2118 Bekeken

Ik ga over een paar dagen 2 nachten logeren met een goede vriend. Ik heb vorig jaar meerdere keren met hem afgesproken, en ook geile dingen gedaan.

Ik ben van plan om dat nu weer te doen, maar ik was benieuwd of jullie nog geile opdrachten of dingen hadden om te doen samen met hem?
Elke tip helpt dus als je iets hebt hoor ik het graag!

7 reacties

• 1996 reacties
  • 14 augustus 2021

Doen durven of waarheid, filmpje opzetten, al in je boxer in bed liggen of naakt natuurlijk 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 109 reacties
  • 15 augustus 2021

challenges doen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 20 augustus 2021
IkHouVanKaas123 schreef:

Ik ga over een paar dagen 2 nachten logeren met een goede vriend. Ik heb vorig jaar meerdere keren met hem afgesproken, en ook geile dingen gedaan.

Ik ben van plan om dat nu weer te doen, maar ik was benieuwd of jullie nog geile opdrachten of dingen hadden om te doen samen met hem?
Elke tip helpt dus als je iets hebt hoor ik het graag!

Een rad maken op een app of website met allemaal geile challenges en dan omstebeurt draaien en dan die challenge doen hoe was het logeren trouwens 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 96 reacties
  • 21 augustus 2021

Mag ik vragen hoe je zo ver bent gekomen daf je met je vriend geile dingen gaat doen? Ik wil dit zelf namelijk ook heel graag maar weet niet hoe

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 21 augustus 2021

Ik heb weleens afgetrokken met een vriend ik ben 12 we waren bij elkaar aan het gamen en we speelden fifa toen zei ik random we kunnen doen dat je bij elke tegen goal een kledingstuk uit moet doen dat vond hij goed en toen we allebei naakt waren hebben we dat gedaan

Forum|alt.badge.img

@Boy12years Dit is een top manier als je gewoon iemand naakt wilt zien, maar ik heb er een leuke spelvorm van gemaakt.

Je doet random teams, en meerdere wedstrijden. Bij elke goal die je scoort heb je en keuze: of de ander doet een kledingstuk uit, of jij doet er een aan. Maar als je kiest dat je er een aan doet, moet je de volgende keer dat je scoort kiezen dat de ander een uit doet. 

Je doet een kledingstuk meer aan dan dat je wedstrijden doet. Als je vier potjes gaat doen mag je dus vijf kledingstukken aan.

Voor als je al naakt bent en weer een kledingstuk uit moet, moet je zelf de regels kiezen. Ik heb al een paar ideeën. 1: je moet een challenge doen. 2: de ander doet een kledingstuk aan, en dan moet jij dat eerst ongedaan maken, voordat je weer wat aan mag doen. Aan het einde moet die persoon (als die nog steeds op negatief aantal kledingstukken staat) alsnog een challenge doen. 3: De ander mag aan je zitten tijdens het spelen (wat helpt om af te leiden). Kies zelf of je ook mag aftrekken. Bij nog een tegengoal kies je een andere keuze. 

Keuze 3 is mijn favoriet, omdat het net zoals bij de andere zorgt voor een nadeel voor een bepaalde tijd. Bij nog een tegengoal vind ik keuze 2 beter. Ook moet deze straf eigenlijk net zo erg zijn als het moment dat je onderbroek uitmoet. 

P.S. Als de ene speler beter is in EAFC dan de ander, doe dan dat de slechte voor 10 seconden (of een andere tijd) je teammanagement mag evranderen. Dat voelt weinig maar dan kan je een team toch aardig verkloten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 12 maart 2025

@Anonymous 13 jaar hoi, dat plan lijkt me hopeloos ingewikkeld ik zie het niet int echt gebeuren. 

En dit topic is 3 jaar oud, de TO heeft zn account verwijderd en zal vast niet meer in de fase van spelletjes-met-leeftijdsgenoten zitten 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen