Vraag

Logeren met vriend

  • 5 August 2018
  • 3 reacties
  • 1039 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Jongen 15 jaar
Ik wilde eigenlijk geen topic meer maken maar ik doe het toch maar.

Ik ging gisteren met een vriend logeren en toen ging hij toen we op de bank een film zaten te kijken met zijn hand in mijn shirt en voelde mijn buik en ribbenkast. Toen pakte die mijn hand en verplaatste die hem naar zijn oksel om zijn okselhaar ofzo te voelen. Toen stopte die abrupt en gebeurde er niks meer.
Ik wil eigenlijk wel met hem aftrekken ofzo maar ik weet niet of hij dat wil. Maar wat hij deed leek er wel op. Maar omdat hij opeens stopte snap ik er niet van.

Iemand advies?

3 reacties

Hi Chimchar,

misschien wilde hij wel verder en durfde hij het niet, omdat hij niet weet of jij dat wel wilt.

Je kunt, als je dat wilt de volgende keer zijn hand pakken en die naar jouw oksel verplaatsen, zoals hij bij jou deed. Je kunt daarna afwachten wat hij als volgende stap doet. Wie weet wat er nog gebeurt :D

Je kunt ook gewoon zeggen wat je wilt, maar met die hand hoef je niet per se iets te zeggen.

Doe altijd alleen dingen die jullie allebei willen, dus je moet wel grenzen aangeven en opletten op zijn reacties.

Veel plezier.

Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren :P

Wanneer zie je hem weer?

Groetjes,
M&M's
Ik zie hem volgende week weer. Ben we bang dat het heel ongemakkelijk wordt ofzo.
Hi Chimchar,

als hij er een opmerking over maakt, dat jij zijn hand beet pakt en naar jouw oksel brengt, dan kun jij zeggen dat jij je de vorige keer al afvroeg wat hij er mee bedoelde en of ie dat kan uitleggen. Je kunt er bij zeggen, dat je het toen wel apart, maar ook wel grappig vond of zo.

Je kunt ook helemaal niks doen en net doen alsof er niks gebeurd is en dan afwachten of er ooit nog iets gebeurt.

Zelf weten :)

Groetjes,
M&M’s

Reageer