Hallo, ik heb een vraag:
Met pasen ga ik 3 nachten logeren bij een oom en tante, omdat mijn ouders en mijn zus een paar dagen weg gaan. (eigenlijk zijn ze geen familie, want mijn moeder en tante zijn stiefzussen). Ze hebben een dochter, mijn nichtje, die bijna 14 is (ik ben ook 14)
Ik heb er vroeger wel eens vaker gelogeerd, en afgelopen najaar een keer. Omdat ze in een kleine flat wonen lag ik dan op een luchtbed bij mijn nichtje op de kamer. Tot een paar jaar terug (toen we 10 waren ofzo) was dat altijd gezellig en gebeurde niets bijzonders. De laatste keer een half jaar geleden werd het anders.
We hebben toen s avonds doktertje gespeeld (haar idee) waarbij we ons door de ander in alleen je onderbroek liet onderzoeken (en ook even 'er in’ moest kijken). Verder is er niets gebeurt.
Nu stuurt ze mij berichtjes dat ze er naar uitkijkt dat ik weer kom logeren, dat ik weer bij haar op de kamer kan slapen en ze graag weer 'naar de dokter’ wil. Ook vraagt ze of ik nog geen vriendin heb en of ik nog maagd ben enzo.
Ik kijk er best naar uit want we kunnen het goed vinden en ze is best wel knap. Maar ze is ook weer een soort van familie. Ik twijfel dus wat we wel/niet met elkaar kunnen doen. Wat vinden jullie?
Groeten van
Ikbentomniet