Logeren bij mijn geile nicht

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 4351 Bekeken

Badge

Hoi iedereen, ik ben hier nieuw!

Dit is een waar verhaal dus plzz geloof me!

Ik wil weten of dit kan ook al is het 100% vrijwillig.

 

Ik was gister bij mijn nicht van 17 en haar ouders waren er naar een koeien handelaar omdar ze een best wel groot koeien bedrijf hebbben, ik en m'n nicht doen alles samen: samen koken, samen boodschappen doen en samen wandelen enz.

We moesten de koeien eten geven dus we gingen een kijkje nemen in de stal!

Toen zag ik voor het eerst een kut van een koe!!

Het zag er zwart uit en heel erg raag, maar tegelijk ook heel geil, ik werd dan ook heel geil. Me nicht zag dat en vroeg of ik misschien even wilde voelen met me hand.

 

-Tekst aangepast en verwijderd vanwege forumregel 10. Topics over het in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan. -

En ineens vroeg me nicht of ik(behalve die koe) wel een had gevingerd, en ik zei nee want ik heb nog nooit gevingerd.

Ze vroeg daarna of ik haar wilde vingeren…

Ik was een beetje geschrokken, ik had geen idee wat ik moest zeggen, maar ik wqs ook wel nieuwsgierig naar haar lichaam..

Dus ik zei "Ja" 

Toen liepen we samen naar het huis en ze begon zich uit te kleden.... Maar Wow wat een lijf🤤🤩!!!

Ik kreeg meteen een stijve, en ik mocht aan haar borsten voelen!

We hebben toen seks gehad met zuigen, zoenen, voelen, vingeren, pijpen, beffen en uiteindelijk ook neuken.-Tekst aangepast en verwijderd vanwege forumregel 10. Topics over het in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan. -

Ff voor iedereen: het van beide kanten 100% vrijwillig en we hebben elkaar niet geforceerd!!!

En ik weet het, je kunt beter niet seks hebben met famillie en bla bla bla…

Maar als we het allebij lekker vonden, dan is dat toch geen punt?

Nu is mijn vraag hebben jullie nog tips om te vingeren en te beffen?

Ik hoor graag

 

Random.person

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb geen tips maar zoals je al zei het is niet heel goed om met je Camiel seks te hebben dan krijg je miskramen enzo.

maar ik zou het niet te vaak doen want anders wordt je te veel gehecht en dan wordt je verliefd en dan wordt het incest en dat mag niet ik hoop dat je er iets mee doet hoeft niet is een keuze.

Reputatie 2
Badge +1

als het ware liefde is zeg ik ga ervoor, anders zou ik het hierbij laten

 

PS: probeer de g-spot te vinden

Reageer