Skip to main content
Vraag

Logeerpartijtje

• March 3, 2026
  • 5 reacties
  • 845 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Binnenkort heb ik een verjaardagsfeest, ‘k ben er niet het enige meisje, maar de andere meisjes gaan naar huis om 1u, ik blijf slapen bij een andere jongen (niet m’n vriendje ofzo (nog ni)). Maar we moeten samen in een bed gaan slapen, hij vroeg me al of het erg is dat hij naakt zou slapen (hij kipoogde zelfs) Ik vind dit prima, en zelfs heel geil, ik zou zelfs meer dan alleen zien willen, ik wil hem aanraken en seks, hij liet wel al vallen dat hij hier voor open stond.

Is dit gek?

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 3, 2026

@Kersenpit 

kijk anders op t moment zelf of je heel geil bent en als je merkt dat hij dat ook is kan je altijd een seintje geven

onnodige quote verwijderd KT

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 3, 2026

Hi,

Nou ja denk dat het opzich niet raar is als jullie het beide willen, maar wees er dan wel op voorbereid🙂 Want als je het onbeschermd doet kan het zijn dat je zwanger wordt/soa’s krijgt (zelfs als hij zegt geen seks te hebben gehad weet je dat nooit 100% zeker), dus zou dan wel condooms meenemen. Ook al doe je het dan toch niet heb je die i.i.g. voor de zekerheid bij je.

Liefs :)

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hi,

Inprincipe is dit niet heel erg raar maar ik weet niet of je bij die groep slaapt of samen in een kamer/bij hem thuis. Als het bij hem of apart is is het niet heel raar, anders raad ik het niet aan lijkt mij niet heel erg prettig om de ontmaagding van een vriend/vriendin te zien en andersom ook..... zorg er in iedergeval voor dat het veilig gaat met condoomgebruik etcetera. geef ook je eigen grenzen aan als het niet gaat en last but not least, Have Fun!!!!!

Gr. Ikweetgeennaampje123

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Je hoeft natuurlijk niet meteen all the way te gaan, als jullie daar zo bloot naast elkaar liggen.  Beter niet.  Doe eerst met je handen en als dat leuk is, kun je een volgende keer verder gaan.  Degelijk handwerk is ook heel fijn hoor.

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

Hey je moet doen wat zelf wil doen en niet wat je niet wilt doen dat moet hij naar luisteren 

Ik had mijn beste vriendin die wilde ook dingen uit proberen samen ik was ook blijven slapen was wel leuk  we waren toen 13 samen ze was eerste meisje waar ik borsten van heb gevoeld en ze waren mooi een C 

Succes doe wat je zelf wilt laat je niet dwingen