Skip to main content

logeerpartij + aftrekkende vriend

• May 1, 2025
  • 2 reacties
  • 867 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Er bleven eens een keer vrienden slapen bij mij (3) 2 ervan lagen op een luchtmatras en 1 ervan lag bij mij in m’n 2persoonsbed en midden in de nacht werd ik wakker en zag ik hem aftrekken en op het einde een klein kreuntje. Ik wouw eigenlijk hem zo perongeluk aanraken door zo gezecht in mijn slaa m’n arm te verplaatsen op zijn penis. Zou ik dat beter gedaan hebben?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 1, 2025

Hoi,

Ja, waarschijnlijk voelt hij zich comfortabel genoeg om bij jou in de buurt naakt te zijn en zich zelfs af te trekken. Als je het wilt doe zou ik nog eens met hem afspreken om te blijven slapen  en dan alleen jullie 2. Ik zou dan zeggen dat je eens wilt experimenteren en vragen of hij ooit al eens zo iets heeft gedaan en dat ook wil. Als hij dan niet meteen ja zegt en hij begint zich ‘s nachts weer af te trekken zou ik met heb mee beginnen te doen en kijken waar het eindigt. 

groetjes N

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

Hoi,

Ja, waarschijnlijk voelt hij zich comfortabel genoeg om bij jou in de buurt naakt te zijn en zich zelfs af te trekken. Als je het wilt doe zou ik nog eens met hem afspreken om te blijven slapen  en dan alleen jullie 2. Ik zou dan zeggen dat je eens wilt experimenteren en vragen of hij ooit al eens zo iets heeft gedaan en dat ook wil. Als hij dan niet meteen ja zegt en hij begint zich ‘s nachts weer af te trekken zou ik met heb mee beginnen te doen en kijken waar het eindigt. 

groetjes N

Jah, merci maar ik denk niet dat gaat werken. Daar ben ik vrij zeker van 😅